Super-woman Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg kunne tenkt meg og ta med gutten min på 20mnd på kino, han er 21mnd når vi evt drar på kino.!Han er forhåndsvis stor for alderen, tenkte og ha han med på jul i flåklypa Noen som har vært på kino med så små før?Noen innspill?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Her ventet vi til han var litt over 3 år. Og filmen varte underkant av en time. Ser også når vi er på kino så er de fleste barna fra ca 3 år og oppover. Anonymous poster hash: 75cee...011
KnertenBlirStorebror <3 Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Vi var for første gang på kino i helgen som var. Vi såg "Turbo". Gutten vår er 3,5 år Han har ikke vært interessert før no nylig å se film hjemme heller. Og har ikke sittet i ro for å se en hel tegnefilm med oss. Så vi ventet til han klarte å sitte i ro hjemme å faktisk følge med på en hel tegnefilm før vi tok han med Gikk veldig bra på kinoen, satt som et lys med stooore øyne! Holdt seg for ørene hver gang det kom høy musikk, da.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Kommer ann på hvor intr han er i film da.. Jenta vår kunne fint se barneteaterstykker som varte over en time på den tiden, men tror ikke vi prøvde kino før hun var 3-4. Gutten var også nærmere 3år da han hadde første tur på kino Anonymous poster hash: 83450...136
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Første gang på kino var hun litt over 2 år og det gikk veldig bra. Er ganske ofte på kino og kun en gang har hun vært litt urolig, men jeg tviler på at Flåklypa hadde fanget mitt barn. Det er tegnefilm og ikke så kompliserte handlinger som fenger mest Anonymous poster hash: be06f...98d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå