Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Noen som kan anbefale en god hårkur til litt tørt krøllet hår? Gjerne slik som ikke skal skylles ut. Anonymous poster hash: 9fcf1...4ac
Gjest Skofantomet Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Kms hadde en overnight kur som ikke skal skylles ut, men lurer på om den gikk ut. Om ikke vet jeg om flere som er avhengig av kms sin moist repaire balsam som ikke skylles ut. Lukter herlig og gjør håret superglatt, eller i ditt tilfelle, glattere
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Majones og olivenolje. Men den må skylles ut... Anonymous poster hash: 7e083...425
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Majones og olivenolje. Men den må skylles ut... Anonymous poster hash: 7e083...425 Høres ekkelt ut har du prøvd dette selv? Anonymous poster hash: 9fcf1...4ac
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Kms hadde en overnight kur som ikke skal skylles ut, men lurer på om den gikk ut. Om ikke vet jeg om flere som er avhengig av kms sin moist repaire balsam som ikke skylles ut. Lukter herlig og gjør håret superglatt, eller i ditt tilfelle, glattere Med glattere, mener du krøllene blir glattet ut? Liker krøllene mine, jeg Anonymous poster hash: 9fcf1...4ac
Gjest Skofantomet Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Kms hadde en overnight kur som ikke skal skylles ut, men lurer på om den gikk ut. Om ikke vet jeg om flere som er avhengig av kms sin moist repaire balsam som ikke skylles ut. Lukter herlig og gjør håret superglatt, eller i ditt tilfelle, glattere Med glattere, mener du krøllene blir glattet ut? Liker krøllene mine, jeg Anonymous poster hash: 9fcf1...4ac Neida, men de ser smoothere ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå