Gå til innhold

Hva skjedde med de tingene som skifta farge når de ble varme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker bruttern hadde flere biler som vi kjørte ned i vasken full av varmvann, så ble de orange, lilla og flere farger.. Tror til og med jeg hadde tannbørste som skifta farge!

Har ikke sett sånt på år og dag!

Inneholdt de mange giftige stoffer som nå er ulovlig? 

Anonymous poster hash: e98c0...122
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hot Wheels eller noe sånt har lekebiler som skifter farge i vann.. Eneste er at jeg ikke har fått de til å skifte tilbake igjen.. Haha, den var såå kul, syntes 3åringen, så endret den farge og ble stygg.. :P

Anonymous poster hash: a9572...b1f
Skrevet

Hot Wheels eller noe sånt har lekebiler som skifter farge i vann.. Eneste er at jeg ikke har fått de til å skifte tilbake igjen.. Haha, den var såå kul, syntes 3åringen, så endret den farge og ble stygg.. :P

Anonymous poster hash: a9572...b1f

Hehe, er jo lite vits når de ikke skifter farge tilbake ;) Jeg har faktisk kjøpt badeender til ungene, de skifter farge,,, Men de bilene jeg tenkte på var sånne vanlige småbiler bare at de kunne skifte farge. Såå kule. Tro om de finnes en plass...mamma har jo tatt vare på alt gjennom 30 år...

Anonymous poster hash: e98c0...122

Skrevet

Hadde glemt det, men rundt 1989-90 var det t-skjorter som skiftet farge når de ble varme. Det vil si at en elev som gikk med t-skjorta, hadde på seg ei skjorte i mange ulike nyanser, siden alt tøyet ikke var nøyaktig like varmt/kaldt.

Anonymous poster hash: 934ea...c03
Skrevet

De husker jeg også! :D Jeg hadde rosa/lilla, de farget av som f... i vaskemeaskinen og etter ca ti vask virket de ikke lenger. Sikkert helseskadelig, som det meste andre på den tiden :)

Anonymous poster hash: 27d4f...4a2

Skrevet

Guttungen har en bil fra Cars serien (Sjanten) som skifter farge ved temp. forandring. Og det finnes sikkert flere i serien som skifter farge.

Anonymous poster hash: 9b05f...824
Skrevet (endret)

Vi solgte det på Brio da jeg jobbet der frem til det ble lagt ned i des i fjor..  

Hot wheels altså. Det meste var åregammelt og på salgshylla som ingen kjøpte, men vi fikk faktisk inn nye ting av serien også, så det er fortsatt i produksjon :) De har det på lekmer.no f.eks

Endret av Skeptisimo
Skrevet

kjøpe t-skjorte som skifter farge i syden for ikke så veldig mange år sidne.. lurer også veldig på hvor tannkostene har blitt av! hadde dukker også som skiftet farge. rosa/blå..... 

Anonymous poster hash: 3a289...e25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...