Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Gjør dere det hjemme eller hos proffesjonelle? Hva bruker dere? tar det lang tid før det kommer ut igjen? Tar dere det med engang det kommer stubber eller venter dere? Har bestemt meg for å bli pen, og kanskje få mer selvtillitt, men er litt skeptisk.. Redd for at folk skal le av meg, eller at voksingen går til helvete og jg ender opp styggere enn det jeg allerede er.. Anonymous poster hash: 86590...4a6
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Bruker veet wax strips for ansikt. Tror det er liten sjanse for at det går til helvete, med mindre du bruker den som er beregnet for legger, det kan bli katastrofalt. Du kan bli litt rød etterpå, spesielt de første gangene, så det er lurt å ikke gjøre det like før du skal noe spesielt. Jeg tar det ca en gang i mnd og napper i mellomtiden, men jeg har så mye at jeg får aldri tatt alt med napping. De minst mørke og stive hårene blir værende, og det er når det blir mye av dem at jeg vokser igjen. Anonymous poster hash: 4f737...aa2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Nei, men det er lit krise.. Er egentlig mest redd for at folk skal kommentere at det er tatt vekk, men folk gjør kanskje ikke det?! Det er ganske flaut. Anonymous poster hash: 86590...4a6
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Har aldri vokset før, så er litt skeptisk. Kan liksom ikke be noen om hjelp heller.. Anonymous poster hash: 86590...4a6
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Bruker strips beregnet til ansikt. Vokser ca en gang i mnd og gjør det som oftest på fredag kveld når jeg skal være hjemme. Anonymous poster hash: de10c...39b
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Nei, men det er lit krise.. Er egentlig mest redd for at folk skal kommentere at det er tatt vekk, men folk gjør kanskje ikke det?! Det er ganske flaut. Anonymous poster hash: 86590...4a6 Nei, det går nok under sånt man ikke sier noe om hvis man er sånn noenlunde oppegående. Har fått kommentarer fra barn et par ganger om at jeg har skjegg da, men jeg har vært plaget med kraftig hårvekst i 15 år uten å ha opplevd noen gang at en voksen har sagt noe. Og ikke engang barn har kommentert at jeg har fjernet det. Anonymous poster hash: 4f737...aa2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Har aldri vokset før, så er litt skeptisk. Kan liksom ikke be noen om hjelp heller.. Anonymous poster hash: 86590...4a6 Det er ikke vanskelig, men jeg ville ikke tatt to ganger på samme sted de første gangene, ettersom huden på overleppen er ganske følsom og lett kan bli rød og nuppete. Du kan heller nappe bort det verste med pinsett hvis du ikke får med alt, men de stripsene er ganske effektive, så hvis du får til å plassere dem rett, så bør du få med det aller meste. Anonymous poster hash: 4f737...aa2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #8 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg bruker hårfjerningskrem for ansiktet, funker helt supert. Hårene kommer ikke ut stivere eller mørkere enn de var og det gjør ikke vondt. Jeg tar det ca en gang i mnd og hver andre uke på sommeren. Mye bedre enn voks syns jeg :-) Anonymous poster hash: ca8d5...d9f
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #9 Skrevet 1. oktober 2013 Hvilket merke er det, og hvor kjøper du den hen? Har sett å veet sine sider, men finner ikke noen hårfjerningskremer til ansiktet. Det høres litt tryggere ut for meg i begynnelsen.. Haha. Anonymous poster hash: 86590...4a6
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #10 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg bruker hårfjerningskrem for ansiktet, funker helt supert. Hårene kommer ikke ut stivere eller mørkere enn de var og det gjør ikke vondt. Jeg tar det ca en gang i mnd og hver andre uke på sommeren. Mye bedre enn voks syns jeg :-) Anonymous poster hash: ca8d5...d9f Hvilket merke/hvor kjøper du den? Anonymous poster hash: dd2fe...bb8
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #11 Skrevet 2. oktober 2013 Kaster meg på med noen spørsmål jeg også Når hårene vokser ut igjen etter voksing, er de stive og mørke da? Når jeg har vokset bena har hårene hatt problemer med å komme igjennom huden når de vokser ut igjen og da blir det små kviser. Ikke noe jeg vil ha over leppa. Lurer på det samme angående hårfjerningskrem også. Er de stive og mørke når de kommer ut? Er så redd for å bli verre enn jeg er nå, og i tillegg måtte fortelle de rundt av jeg fjerner barten. Med lite hell. Anonymous poster hash: be8a8...894
Cruella De Vil Skrevet 2. oktober 2013 #12 Skrevet 2. oktober 2013 Haha, jeg så for meg sånne snurrebarter og bartevoks når jeg leste overskriften, jeg... Når det gjelder å fjerne barten ville jeg kanskje prøvd meg en gang på en salong første gang hvis jeg var deg. Da kan du få gode råd og få det gjort ordentlig og kanksje noen tips til hva du bør gjøre hvis du gjør det selv hjemme også. Og så kan du heller fjerne selv hjemme etter det. Personlig ville jeg vurdert laserbehandling hvis jeg måtte fjerne mye bartehår, men det er selvsagt en dyr behandling og må vurderes i forhold til det.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #13 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg ville ha fjernet på salong første gang, koster vel ca 150,- for overleppe og kanskje 150,- for haken. Jeg bruker også helst krem hjemme. Kjøper på Kicks eller vita. Enten Bliss (det nye merket til kicks. Den virker veldig fort og kan svi litt). Eller en rosa pakning som de har både på kicks og vita. Lykke til! Anonymous poster hash: 2a02f...54b
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #14 Skrevet 2. oktober 2013 Kaster meg på med noen spørsmål jeg også Når hårene vokser ut igjen etter voksing, er de stive og mørke da? Når jeg har vokset bena har hårene hatt problemer med å komme igjennom huden når de vokser ut igjen og da blir det små kviser. Ikke noe jeg vil ha over leppa. Lurer på det samme angående hårfjerningskrem også. Er de stive og mørke når de kommer ut? Er så redd for å bli verre enn jeg er nå, og i tillegg måtte fortelle de rundt av jeg fjerner barten. Med lite hell. Anonymous poster hash: be8a8...894 Hos meg er mange av dem stive og mørke når de kommer ut, men det var de også før voksing. De blir ikke verre enn før. I starten fikk jeg bittesmå kviser et par dager etter voksing, men jeg tror det var fordi jeg vokset flere ganger på samme sted? Jeg får i allefall ikke det nå lenger, tenker huden min har blitt vant til voksingen. Eller kanskje jeg har blitt flinkere til å gjøre det riktig. Blir ikke noe særlig rød lenger heller. Anonymous poster hash: 4f737...aa2
oslofrk Skrevet 2. oktober 2013 #15 Skrevet 2. oktober 2013 Salong, salong, salong! Jeg har vokser i mange år, men får det ikke til selv, så går alltid i salong. De er flinke og jeg betaler 100 eller 150 pr gang (Oslo). Fikk tips om å peele en eller to ganger i uken for å unngå nupper (inngrodde hår) og ikke hatt det problemet siden. Du kan glede deg til den deilige følelsen av myk overleppe + ikke være redd for motlys lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #16 Skrevet 2. oktober 2013 Tar høvelen i dusjen hver morgen. Enkelt og billig. Rutine på lik linje med å pusse tenna Anonymous poster hash: 36983...72e
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #17 Skrevet 2. oktober 2013 Er resultatet på voksing og hårfjerningskrem lik? Er så utrolig redd for å ta steget :-( Kunne jo hende jeg savnet barten min! Haha NOT! Anonymous poster hash: be8a8...894
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #18 Skrevet 2. oktober 2013 Bruker Veet strips for overleppe. Gjort mange ganger- funker strålende. Bare følg bruksanvisningen. Pleier å ise overleppa litt, da gjør d ikke så vondt og blir ikke så rød. Folk kommenterer vel like lite at man har fjernet barten, som at man har bart. Har kanskje fått èn liten nuppe/kvise, men det lar seg lett fjerne. Anonymous poster hash: f3c33...7b2
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #19 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg bruker Veet strips for overleppe. Mannen min hjelper meg slik at det blir riktig. Også klarer jeg ikke dra av stripsene selv. Hehe. Gjør det en gang i mnd, ca. I begynnelsen vokste de ut mørke og harde. Men de er blitt mykere og lysere for hver gang. Begynte for ca 1 år siden. Anonymous poster hash: f36af...36e
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #20 Skrevet 2. oktober 2013 Haha, ikke for å vær slem med dere, men blir nesten litt glad når det er så mange som gjør det.. Føler meg ikke så dum da. Har bestilt en krem fra Vita, og tenkte å bestille time hos salong.. Jeg lurer på en ting til, er man kritthvit under barten? Haha, kan man se at den er vekk om man ikke vet at den har vært der? Hvit "solbart" er jo heller ikke så gøy.. Anonymous poster hash: 86590...4a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå