Gå til innhold

lukter plumbo i hele huset! farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vasken på kjøkken gikk tett! Plumbo hjalp ikke, fløt bare på toppen. Prøvde skylle med kokende vann... uten hell. Måtte ta vekk vannet selv oppi en bøtte. Luktet på det da, farlig? Men tenker mer nå på at det stinker overalt, og får ikke tak i rørlegger nå. Jenta mi på 16 mnd sover på rommet sitt.. men føler det lukter der også. Er det farlig å lukte når man ikke er rett oppi der?! Off.. skulle hatt en mann nå;-)

Anonymous poster hash: 10e7d...a44

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Opp med alle vinduer og lufte godt. Plumbo danner gasser som man ikke bør puste inn over tid.

Ellers anbefales det ikke å bruke Plumbo på tette rør. Det finnes mye bedre og mer ufarlige produkter å bruke.

Anbefaler også å skaffe en stamper eller en liten spiralfjer til å stake opp med.

Endret av HvittHus
Skrevet

Off ja jeg angrer jo nå når jeg leser hva jeg egentlig burde gjort hehe... har alle dører og vinduer oppe men det stinker fortsatt. Selv om ingenting flyter over vasken, er det mulig. Håper ikke det er farlig for datteren min!!

Skrevet

Herregud det stinker som ×××× enda:(

Skrevet

greier du ikke skru opp rørene inni vasken selv? SIkkert ikke lurt å gjøre nå, men jeg bruker skru opp rørene på vasken på badet vårt innimellom, for å renske ut av rørene... kanskje jeg skal forsøke å gjøre det på kjøkkenet også...

Anonymous poster hash: 70dcb...96d
Skrevet

greier du ikke skru opp rørene inni vasken selv? SIkkert ikke lurt å gjøre nå, men jeg bruker skru opp rørene på vasken på badet vårt innimellom, for å renske ut av rørene... kanskje jeg skal forsøke å gjøre det på kjøkkenet også...

Anonymous poster hash: 70dcb...96d

Nei og nei. Man skrur ikke opp rør som står fulle av plumbovann. Det er å be om bråk.

TS: Du må nesten bare vente til i morgen og se om du kan få kjøpt et annet middel, evnt en spiralfjer som du staker opp rørene med. Har du naboer kan du kanskje ringe på og høre om noen har en stamper som du kan bruke på røret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...