Gå til innhold

vintersko test 2013?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det har vært noen enda? Jeg fant ingenting ved å søke på nettet.

Anonymous poster hash: 1d71c...8a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var i siste nummer av foreldre og barn.

Anonymous poster hash: b1976...162
Skrevet

Den står i siste nummer av foreldre og barn ja. Vært flere innlegg her siste dagene hvor resultatet har blitt gjengitt.

Anonymous poster hash: 4c978...33e
Skrevet

Jeg har ikke vært her inne på mange dager. Har noen en link? Jeg kan prøve å søke det opp, men jeg blir glad for snarveier :-)

Skrevet

Jeg har ikke vært her inne på mange dager. Har noen en link? Jeg kan prøve å søke det opp, men jeg blir glad for snarveier :-)

Har forsøkt å søke, men får ikke opp noe. Vet det var en tråd senest i går kveld.

Skrevet

Det ser ut som at det er Viking Windchill som stakk av med seieren. Hvor får man kjøpt den og hvilke størrelser er den i? Finner ingen butikker på nettet bortsett fra nettbutikker. Og der var det begrenset med størrelser og så vil jeg jo gjerne prøve skoene først.

Skrevet

Det ser ut som at det er Viking Windchill som stakk av med seieren. Hvor får man kjøpt den og hvilke størrelser er den i? Finner ingen butikker på nettet bortsett fra nettbutikker. Og der var det begrenset med størrelser og så vil jeg jo gjerne prøve skoene først.

Viking Windchill vant ja. Har ikke sett den i noen butikker.

Viking har gjort det bra i tester de fleste år, så det er nok ikke noe bomkjøp å velge en annen Vikingmodell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...