Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler med deg! Var 4-5 dager over mensen før den endelig dukket opp igår! Tortur å gå å vente når man vet man ikke er gravid.. Her var det definitivt stress som forsinket den, tror ikke det skyldes at jeg stresset med å bli gravid (for vi hadde for lite overskudd til å gi det et skikkelig forsøk :P) men at jeg stresset for mye med jobb! Håper tanta dukker opp snart for deg!

Annonse

Ja, det er ikke akkurat rolige dager på jobb heller.. Er veeeldig fristende å jobbe ekstra, slik man kan leve godt når lønna kommer . Men det er vel til syvende sist bedre å være mer økonomisk :P 

Har litt vanskelig for å si nei også jeg da.. Vi skal ihvertfall ta det easy mens vi er i spania :D

Da må du ta vare på deg selv mens du er sykemeldt.. Få hentet deg inn igjen! Gjør som du har behov for og ikke tenk på jobben :)

:) Prøver å slappe av mest mulig, men i de rastløse periodene igjennom dagene har gjort at jeg har vasket hele huset... Gulv, vegger! skuffer og skap, innsiden og utsiden. Er så vant med å alltid være i femte gir hver eneste dag på jobben så har nesten abstinenser hehehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...