Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg skal snart i et stort selskap, og har lyst til å ikke se ut som et kråkereir! Har sett mange youtubevideoer, men har så langt ikke funnet noen som er gjennomførbare på min hårtype. Jeg har TYKT mellomlangt hår med fall i. Og det må settes opp, da håret er i en sånn vokse-seg-lengre-fase.. Noen med samme hårtype, eller en annen med erfaring, som kan gi meg tips? Gjerne link til en youtubevideo! Jeg blir dypt takknemmelig for all hjelp! Hilsen amatør Anonymous poster hash: bdf12...3bf
Gjest Skofantomet Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Har du hele lengder på håret, eller er det oppklippet?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Har du hele lengder på håret, eller er det oppklippet? Stor sett hele lengder ja, men litt oppklipt i front! Anonymous poster hash: bdf12...3bf
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Noe som redder dagen her er sånn hårdonut.. Passer på at håret er fuktig, sånn at den vil feste seg.. Først så setter jeg håret i en hestehale, så tar jeg på donuten, så legger jeg håret rundt, og fester med strikk.. (Det skal egentlig gjøres uten strikk, men jeg gjør det..) så legger jeg ned håret som stikker ut med hårnåler, ikke sånne tynne lusespenner, men skikkelig hårnåler.. Sprayer over med masse hårspary, sånn at det fester seg.. Anonymous poster hash: 0e7d2...9a2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Noe som redder dagen her er sånn hårdonut.. Passer på at håret er fuktig, sånn at den vil feste seg.. Først så setter jeg håret i en hestehale, så tar jeg på donuten, så legger jeg håret rundt, og fester med strikk.. (Det skal egentlig gjøres uten strikk, men jeg gjør det..) så legger jeg ned håret som stikker ut med hårnåler, ikke sånne tynne lusespenner, men skikkelig hårnåler.. Sprayer over med masse hårspary, sånn at det fester seg.. Anonymous poster hash: 0e7d2...9a2 Får man kjøpt det i vanlig butikk? Anonymous poster hash: bdf12...3bf
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Butikken Glitter har masse hjelpemidler for å få fine hårfrisyer.. Føler egentlig at butikken er for litt yngre, men akk der er de greie. Vet at de har brosjyrer med tips og.. Anonymous poster hash: 0e7d2...9a2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Får hvertfall kjøpt donut på HM, Cubus og glitter.. Har de sikkert andre steder og. Anonymous poster hash: 0e7d2...9a2
LeTwinsA Skrevet 1. oktober 2013 #8 Skrevet 1. oktober 2013 Hva med denne da: http://lovemyhairstyle1.blogspot.no/2012/07/voluminous-braided-up-do.html Tenker du trenger rettetang til pannluggen
Gjest Skofantomet Skrevet 1. oktober 2013 #9 Skrevet 1. oktober 2013 Har du hele lengder på håret, eller er det oppklippet?Stor sett hele lengder ja, men litt oppklipt i front! Anonymous poster hash: bdf12...3bf Først og fremst må du preppe håret med styling ( F.eks saltvannspray, men ikke av de stiveste typene), så krøller du håret , lager deg et punkt der du vil feste håret ( midt bak el på en side om du vil ha det til en side), så fester du litt og litt med nåler inn i festepunktet (festepunkt kan du lage med å legge fler fliseklemmer i kryss oppover).
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #10 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg har brukt sånn bananspenne. Eller hva jeg skal kalle det. Med tenner Setter opp håret med en strikk høyt opp. Og så setter jeg i bananen og tar ut strikken. Får på en måte oppsatt hår med lengde. Husk å bruke styling i håret sånn at det sitter. Jeg har gjerne litt løst hår foran. (Pannelugg) Anonymous poster hash: 28e05...44a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #11 Skrevet 1. oktober 2013 Her ser du hvordan du lager en donut http://www.youtube.com/watch?v=o7bV49eNhXc Glitter har veldig mange forskjellige tips til frisyrer du lett kan lage med deres egne hjelpemidler http://www.youtube.com/results?search_query=glitter+h%C3%A5rguide&oq=glitter+h%C3%A5rguide&gs_l=youtube.3...16533.17437.0.17819.5.5.0.0.0.0.68.293.5.5.0...0.0...1ac.1.11.youtube.VP9P5qtuhiE Denne er jo veldig enkel og fin: http://glitter.no/tutorials/glitter-harguide-harspenne/ Anonymous poster hash: cc9e6...b5d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #12 Skrevet 1. oktober 2013 Takk for alle svar! Anonymous poster hash: bdf12...3bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå