Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg og mannen prøver å bli gravide, hadde eggløsning i går ut ifra det jeg har regnet meg frem til og vi har hatt mye sex den siste tiden. Men i dag har jeg hatt litt blod i trusa med økt utflod, vil det si at noe er galt da? Jeg er litt blank på dette området og ikke finner jeg noe om jeg googler heller, så hadde håper at noen av dere damer vet.. Anonymous poster hash: 8633b...ffd
Nichotine Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Det går an å få en blødning under eggløsning. Har lest endel rundt blødninger pga. egne problemer. Så det er ihvertfall det jeg har lest.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Har man blødning under EL er man ekstra fruktbar Anonymous poster hash: 3586d...87c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Åh. så ingen ting å bekymre seg over da, det var godt å høre Tusen takk, da skal vi bare fortsette med prøvingen Anonymous poster hash: 8633b...ffd
<3 2G <3 Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Har man blødning under EL er man ekstra fruktbar Anonymous poster hash: 3586d...87c Hmm, har jeg aldrig hørt. Hvor har du dette fra? Har vært prøver i 4 år tilsammen og ingen av legene har sagt dette til meg eller noen av de andre jeg kjenner som prøvere. Har derimot fått beskjed om at det ikke er uvanlig å blø under el pga mulige cyster som sprekker eller ømfintlige slimhinner. Lurer genuinint på dette så håper du har svar til meg og resten av prøverene.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Blødning under EL kan være normalt det, for noen kan det i få tilfeller være at men er ekstra fruktbar, for andre kan det være tegn på cyster eller at man den mnd har ømfintlige slimhinner, dette kan komme av stress eller annet. Har selv blødninger rett under/etter EL, og etter jeg fikk det, så har jeg vært mer fruktbar enn noen gang. Anonymous poster hash: bab2f...0c5
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Hmm.. Jeg har aldri hatt blødning ved eggløsning tidligere det er derfor jeg spørr her. Kan det være kyster som sprekker altså? Hvordan er det når cyster sprekker? For jeg har hatt skikkelig vondt inni magen rett under navelen de siste par dagene og hadde det for et par uker siden også, men da var det ikke blod i sammenheng. Men har ikke fått høre av gynekologen at jeg har cyster heller.. hmm.. HI Anonymous poster hash: 8633b...ffd
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #8 Skrevet 1. oktober 2013 Normalt Anonymous poster hash: 06127...6dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå