Gå til innhold

Tror dere Erna liker Siv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at Erna ser så redd ut for at Siv skal si noe dumt når de blir intervjuet.

Jeg syns liksom litt synd på Erna som sitter i regjering med Siv, nå når de andre partene trakk seg ut. Selv om Erna har valgt det selv.

Anonymous poster hash: c9ce3...36b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke hun liker Siv nei. Og tror det er Siv som kommer til å sitte å trekke i trådene, selvom Erna har "makten" utad. Får håpe det regjerings-helvete der ikke varer lenge...

Anonymous poster hash: 7be71...75b
Skrevet

Ja, jeg tror Erna liker Siv. Synes Siv virker som er flott menneske jeg, men at hun kan oppfattes litt sint og brå når hun er engasjert.

Anonymous poster hash: 5ef41...2ad

Skrevet

Som person kan det godt hende de liker hverandre, men jeg få hele tiden følelsen av at Erna må ta til takke med andrevalget sitt og slett ikke er fornøyd med å måtte ha med FrP på lasset.

Man kan bare tenke seg konfliktene som kommer. Jeg er redd for at landet er på vei ut i det totale kaos.

Skrevet

regjerigshelvete? off, så mage svart, hvitt mennesker det finnes der ute! Gleder meg til ny regjering og nye muligheter! Når det kommer til spørsmålet så tror jeg at Erna har såpass mye bein i nesa selv at nei, hun er ikke redd Siv, og hun er en sta dama som slv kommer til å stå for det hun mener er rett.

Anonymous poster hash: bb1f5...a84
Skrevet

men jeg lurer virkelig på om FRP har nok intelligente folk til å ta ministerposter jeg!!Per Sandberg, hva faen skal han settes til? Enn de andre,er de skikka til å faktisk inneha feks utenriksministerposten?klarer de å samarbeide med det store utland?

Tviler...

og nei,jeg tror heller ikke Erna liker Siv,ser ut som om hun holder pusten hver gang SIv sier noe...

Anonymous poster hash: b2960...0db
Skrevet

Jeg føler at Erna ser så redd ut for at Siv skal si noe dumt når de blir intervjuet.

Jeg syns liksom litt synd på Erna som sitter i regjering med Siv, nå når de andre partene trakk seg ut. Selv om Erna har valgt det selv.

Haha, spot on, enig :D

Skrevet

Hehe, ja det kan du si :)

men jeg lurer virkelig på om FRP har nok intelligente folk til å ta ministerposter jeg!!Per Sandberg, hva faen skal han settes til? Enn de andre,er de skikka til å faktisk inneha feks utenriksministerposten?klarer de å samarbeide med det store utland?

Tviler...

og nei,jeg tror heller ikke Erna liker Siv,ser ut som om hun holder pusten hver gang SIv sier noe...

Anonymous poster hash: b2960...0db

Skrevet

Jeg tror FRP ender opp med finansministeren, og det blir Siv.

Anonymous poster hash: d7aaf...28b
Skrevet

Det var en eller annen FrP- politiker som ville bli innenriksminister... Noe Norge ikke har hatt annet enn fra 1940-1945 ;). En del kommer nok til å bruke de to første årene som minister til å lære forvaltning og statsvitenskap før det blir noe schvung over jobben deres...

Anonymous poster hash: d84b9...d54
Skrevet

Når jeg ser de sammen får jeg litt sånn tante-og-niese-følelse.

Erna er den der litt strenge og konservative tanta som kommer på julebesøk, som er litt oppgitt over sin utagerende og ville niese (Siv).

:)

Anonymous poster hash: b2240...59f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...