Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Har de siste 3-4 dagene hatt lys rosa litt blodig og lys lys brun utflod. Den er nesten litt "gelé-aktig", i alle fall litt "klumpete". Hva kan dette være? Det er ca en uke til mensen skal komme. Om jeg kjenner veldig etter kan det hende det er litt sårt og klør litt, men tror jeg kjenner det bare fordi jeg er veldig obs på det. Hva kan dette være og hva kan jeg evt ta for dette her? Anonymous poster hash: 3b188...e38
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Det er klart jeg kan ta et legebesøk, men er det noen som har vært borti dette selv? Tenker vel egentlig at litt ekstra utflod noen dager ikke nødvendigvis kvalifiserer til et legebesøk sånn umiddelbart? Er det bare litt "uballanse" der nede, som kan løses med f.eks noen sånne vaginalkapsler som kan kjøpes reseptfritt på apoteket? hi Anonymous poster hash: 3b188...e38
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Ingen? Hadde satt stor pris på noen tanker... Er det for masete å kontakte lege om dette? Anonymous poster hash: 3b188...e38
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Kan være sopp infeksjon som gir deg tørre og skjøre slimhinner, og dermed gir deg en liten blødning ... Forsøk canesten, reseptfritt Anonymous poster hash: 6ed26...eb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå