Anonym bruker... Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg har aldri handla noe på e-bay,og lurer på hvordan man gjør det med betaling? Har skjønt at dette er jo fra utlandet men betaler man i Norske kroner eller dollar??
Tieran Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Opprett en konto hos paypal De aller fleste selgere ønsker at kjøpere skal bruke den tjenesten og det er trygt og sikkert for begge parter. Da trekker paypal det aktuelle beløpet fra din konto. Du trenger ikke å gjøre annet enn å logge inn med paypalkontoen din etter at du har kjøpt varen. Men du blir ført til de sidene du skal, behøver ikke å tenke på selv Det opereres med flere forskjellige valutaer på ebay, ikke bare dollar, men dette blir omgjort ut fra dagens kurs av paypal.
Gjest novembertretten Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Du skaffer deg en paypal konto og betaler gjennom den. Se paypal.com Det legger du inn kortinformasjonen din. Det er den sikreste måten å handle på, og fler og fler nettbutikker i utlandet bruker paypal. Vil også anbefale Etsy.com Det er det masse fint å handle, litt likt norske epla.no men et MYE større utvalg.
Musemorbr / Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Du skaffer deg en paypal konto og betaler gjennom den. Se paypal.com Det legger du inn kortinformasjonen din. Det er den sikreste måten å handle på, og fler og fler nettbutikker i utlandet bruker paypal. Vil også anbefale Etsy.com Det er det masse fint å handle, litt likt norske epla.no men et MYE større utvalg. Skulle egentlig inn og svare det samme som dere andre sa. Men nå lurer jeg plutselig på dette med etsy. Er det paypal som gjelder der også? Jeg har litt fartstid på ebay, men har fremdeles ikke prøvd etsy.
Gjest novembertretten Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Du skaffer deg en paypal konto og betaler gjennom den. Se paypal.com Det legger du inn kortinformasjonen din. Det er den sikreste måten å handle på, og fler og fler nettbutikker i utlandet bruker paypal. Vil også anbefale Etsy.com Det er det masse fint å handle, litt likt norske epla.no men et MYE større utvalg. Skulle egentlig inn og svare det samme som dere andre sa. Men nå lurer jeg plutselig på dette med etsy. Er det paypal som gjelder der også? Jeg har litt fartstid på ebay, men har fremdeles ikke prøvd etsy. Jeg betaler alltid med Paypal på Etsy, bare å "trykke på paypal knappen". På Etsy er det MASSE fint, og det aller meste er av kvalitet, i motsetning til Ebay, hvor det er mye "dritt".. (MEN mye bra og, altså!).
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Ok. Så da vil dere heller anbefale etsy?? Tenkte og se etter kalendergaver til julekalender og julegaver(noe alle andre ikke har).. Er helt blank på dette så setter utrolig stooor pris på all hjelp HI Anonymous poster hash: 955c5...805
Papegøyeblomst Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Det er vel ikke så mye billige kalendergaver på Etsy, i forhold til på Ebay... Du får ikke en dings til type 1 dollar og gratis frakt.. Men jeg handler mye til meg selv på Etsy, og masse juegaver ( ikke til barna da) Paypal er veldig sikkert og enkelt. Den trekker pengene fra kortet ditt med en gang, så du kan ikke handle på "kreditt". Anbefaler ebay til kalendergaver. Jeg har også kjøpt mye på www.neatoshop.com og www.dealextreme.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå