Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ultralyd igår- og fikk se en aktiv liten baby. Ei lita jente ! Drakk bittelitt cola før OUL, og babyen hoppa og spratt. På slutten var hun så sliten at hun bare la seg med ryggen ut... Så fikk ikke noen fine bilder av henne. Men alt ellers OK! Får se henne hver dag om noen måneder :)

Hurra! :) 12 uker i dag, termin 28.april. Bor i Oslo, skal føde på Riksen! Endelig 2.trimester:)

Jeg har også termin 28.april og bor i Oslo, men jeg skal føde på Ullevål da.. :-) Og så har jeg på følelsen at jeg blir å gå over tiden denne gangen også, så mulig det blir et maibarn... :-)

Hurra! :) 12 uker i dag, termin 28.april. Bor i Oslo, skal føde på Riksen! Endelig 2.trimester:)

Jeg har også termin 28.april og bor i Oslo, men jeg skal føde på Ullevål da.. :-) Og så har jeg på følelsen at jeg blir å gå over tiden denne gangen også, så mulig det blir et maibarn... :-)

Hehe, ja det kan lett bli mai-baby:) jeg fødte 8-9 dager før termin sist så tror jeg holder meg i april, men sikker er man aldri:) har du mange barn fra før??

Hehe, ja det kan lett bli mai-baby:) jeg fødte 8-9 dager før termin sist så tror jeg holder meg i april, men sikker er man aldri:) har du mange barn fra før??

Jeg har en sønn, han ble 2 år nå i oktober, jeg gikk 5 dager over tiden med han, men det behøver selvfølgelig ikke å skje igjen.. :-) Fram til nå synes jeg at det meste med denne graviditeten er annerledes enn forrige! :-D

Har du mange barn fra før? Og forresten... når skal du på UL?? Jeg har ikke fått time før 2.desember!! 

Endret av Monica30

Annonse

Jeg har en sønn, han ble 2 år nå i oktober, jeg gikk 5 dager over tiden med han, men det behøver selvfølgelig ikke å skje igjen.. :-) Fram til nå synes jeg at det meste med denne graviditeten er annerledes enn forrige! :-D

Har du mange barn fra før? Og forresten... når skal du på UL?? Jeg har ikke fått time før 2.desember!!

Har en datter fra før som blir 2 år i mars <3 på tidlig ultralyd trodde legen det var en gutt denne gangen, men vi får se på OUL:) jeg skal på ultralyd 26.nov, da er jeg vel 18+2 eller noe? Sist hadde jeg ultralyd 19+5, men de endret termin så når jeg gikk derfra var jeg 20+0.. Så det var ganske sent..

• 1 måned senere...

Jeg vil også henge meg på her!  :rolleyes:

Termin 20.april.

Bor i Sandefjord, og venter jente nr 2.

Førstemann er født på Ullevål (nettopp flytta fra Bærum), og denne gangen blir det antageligvis Tønsberg.

Finnes det en fb-gruppe for april 2014?  :lillesky:

Annonse

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...