Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Del Skrevet 1. oktober 2013 Flere som har opplevd dette? Babyen sover nesten hele tiden og når den viser tegn til å våkne og begynner å søke bryst, legger jeg til henne. Etter ca et par sek.sover hun igjen, prøver å stimulere men hun suger ikke på ordentlig. What to do? Anonymous poster hash: b16ca...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3 små ♥ Skrevet 1. oktober 2013 #2 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ring føden? Det hadde jeg gjort. Kanskje hun er slapp pga hun er dehydrert? Hvis hun ikke har spist noe særlig siden fødselen? Går så fort med de små, spesielt før amminga er kommet i gang, at jeg hadde tatt en tlf for mye enn for lite.. Hun drikker sikkert mer enn du tror, men greit å være på den sikre siden og få ei kontrollveiing. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amygdala84 Skrevet 1. oktober 2013 #3 Del Skrevet 1. oktober 2013 Har hun våte bleier? Fortsett å stimuler litt når hun er i ferd med å sovne. Er du bekymret, tar du en telefon til barselavdelingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kle helt av babyen, bruk eventuelt en vår klut for å vekke enda mer. Sett deg på et kjølig rom og stimuler håndflater og fotsåler for å få henne til å suge. Du må ikke gi deg. Dersom dette ikke funker må du nok kontakte barsel ja. Anonymous poster hash: 15c97...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Del Skrevet 1. oktober 2013 Og ikke legg henne til før hun er skikkelig våken- da sovner hun ikke så lett. Anonymous poster hash: 15c97...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #6 Del Skrevet 1. oktober 2013 Har hun våte bleier? Fortsett å stimuler litt når hun er i ferd med å sovne. Er du bekymret, tar du en telefon til barselavdelingen. Ja, hun har våte bleier, fikk det litt bedre til i kveld Anonymous poster hash: b16ca...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #7 Del Skrevet 1. oktober 2013 Takk for tips, det gikk bedre i kveld, skal bare stimulere henne mest mulig fremover samt la henne våkne skikkelig før amming. Hi Anonymous poster hash: b16ca...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #8 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hvis hun har våte bleier så er det ikke så ille som du tror. Hun må jo få i seg noe for å ha noe å tisse utigjen. Prøv å amme ofte, det hjalp oss! Anonymous poster hash: def1f...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amygdala84 Skrevet 2. oktober 2013 #9 Del Skrevet 2. oktober 2013 Så godt at det gikk bedre i går! Hvis det er våte bleier, tror jeg ikke det er noe å bekymre seg for! Fortsett slik du gjør, og tilby pupp ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Mammaen Skrevet 2. oktober 2013 #10 Del Skrevet 2. oktober 2013 Etter noen dager med vekking, stimulering, kalde kluter osv går det seg til av seg selv. Hadde det sånn i begynnelsen her også, men det gikk raskt bedre Lykke til! Veldig frustrerende når det er sånn, men hold ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påfuglen Skrevet 3. oktober 2013 #11 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ja min baby sovnet også lett ved puppen. Fikk tips av føden om å klø forsiktig under føtter og på ryggen for å holde han våken lenger slik at han fikk i seg mer melk. Det funket! Han gikk opp 600 g første uken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillenims Skrevet 4. oktober 2013 #12 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg er ammehjelper / ammehjelpen.no Hvordan går det med dere, HI? Har hun våte bleier? Nå bør hun ha 5-8 våte bleier pr dag, samt daglig avføring. Har du veid henne siden dere dro hjem fra sykehuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå