Gå til innhold

Akershusjenter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fra Akershusområdet som prøver lage babyer her inne? (Går dårlig lage de her inne, men regner med dere forsto setningen ;) )

Jeg er inne i 2pp, har to flotte barn og ønsker nummer 3 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra Akershus! En sønn på 15 mnd! 2 pp selv :)

Skrevet

Jeg er fra Akershus! En sønn på 15 mnd! 2 pp selv :)

Artig! Da satser vi på at oktober er en mnd med masse babystøv over Akershus ;)

Sokner du til Ahus?  Jeg fødte begge mine der, men det var før den nye delen åpnet

Skrevet

Ja, jeg tilhører Ahus! Fødte der sist, var veldig fornøyd med alt der, fantastisk personale og god oppfølging! :) håper veldig det skjer i oktober for oss! Ønsker meg sommerbaby (igjen)!

Skrevet

Ja, jeg tilhører Ahus! Fødte der sist, var veldig fornøyd med alt der, fantastisk personale og god oppfølging! :) håper veldig det skjer i oktober for oss! Ønsker meg sommerbaby (igjen)!

klaffer det denne mnd, blir det nok tidlig juli-baby, har en sent juli fra før, husker det var forferdelig varmt :P men det er også deilig med sommerbarn :) Jeg begynner hvertfall snart å legge inn aksjer, og satse på det sitter ;)

Skrevet

Jeg har tidlig julibarn som egentlig skulle være slutten av juli/starten på augustbarn! Men var glad han kom litt før så jeg slapp varmen på det værste, det er tungt å gå høygravid i varmen! Blir spennende å se når det klaffer! :)

Skrevet

Hei, jeg er også fra Akershus :)

Har nettopp blitt enige om at vi skal prøve å lage en baby og sluttet på prevensjon i går :P men har ikke kommet lengre enn det enda,.. tar imot tips og råd! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...