Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Sønnen min på 3 år måtte hjem fra barnehagen idag fordi han var slapp og hadde feber. Da vi hentet han, sov han på sofaen i barnehagen. Nå har han sovet 3 ganger etter vi hentet han, har ingen matlyst og klager mye på vondt i magen. Klynker litt innimellom fordi det gjør vondt, sier han. Har spurt han hvor i magen han har vondt, og det er i øvre del. Altså rett under ribbeina. Noen som har peiling på hva dette kan være? Forstoppelse? Blir jo litt bekymret når han jamrer seg over vondt i magen og ikke spiser, men blir litt dumt å gå til legen for magevondt? Anonymous poster hash: 8cf5b...b98
Ileus Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Ring lege og beskriv sympt og almentilstand, så vurderer de om de vil ha han inn.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Høres ut som luftsmerter. Be han ligge på rygg og rugge litt fram og tilbake. Får lufta til å røre på seg. Anonymous poster hash: 1f4be...3fa
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Kan være lungebetennelse. Ville hatt en sjekk hos legen hvid det ikke går over til i morgen. Anonymous poster hash: 5b347...0fd
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Takk for svar. Han hoster ikke og har ingen symptomer på slim i halsen eller forkjølelse, så det er nok ikke lungebetennelse. Men nå har han spydd flere ganger etter jeg skrev innlegget, så det er nok bare omgangssyken. Ikke noe bra for han det heller, men heldigvis helt ufarlig HI Anonymous poster hash: 8cf5b...b98
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Takk for svar. Han hoster ikke og har ingen symptomer på slim i halsen eller forkjølelse, så det er nok ikke lungebetennelse. Men nå har han spydd flere ganger etter jeg skrev innlegget, så det er nok bare omgangssyken. Ikke noe bra for han det heller, men heldigvis helt ufarlig HI Anonymous poster hash: 8cf5b...b98 Ungene mine hadde feber, mageknip og oppkast i forrige uke. Var nok det døgnviruset (Norovirus?) da de kun kastet opp noen få ganger ila et døgn og så gikk det over. God bedring til gutten din! Er fælt for både barn og foreldre når det står på Anonymous poster hash: dad5a...097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå