Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Vanlig samværsavtale er det aen hver helg,og en gang i uka ?? Far har tatt over omsorgen,da jeg sliter med sykdom--Det var det beste for barnet. (Har da hatt vanlig samvær., aen hver helg og ferie osv) Nå etter 2,5 år føler jeg meg bedre.Jeg vurderer å flytte nærmere barnet mitt, da de har flytta herifra. (De bor over 2 timer herifra ) Jeg hadde problemer ,klarte ikke å følge opp barnet slik det skal osv, og barnevernet ville overta omsorgen. Men barnet flytta da til far og stemor osv.... Det jeg lurer på nå, er det mulig å ha samvær 1-2 ganger i uka,og aenhver helg? Barnefaren er ikke enkel,det har han aldri vært. Har hørt at samværet blir satt i klasser, f eks klasse 1 det jeg har. Mens jeg nå ønsker mer samvær ..... Kan noen fortelle meg hva barnet har krav på Anonymous poster hash: 3c1c6...645
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Dette har du nå spurt om så mange ganger at nå får du virkelig gi deg. Anonymous poster hash: 884c5...2fa
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Kommer litt an på om barnevernet er i bildet eller ikke. Du bør ta en prat med faren og fortelle dette, og evt få han med på noen timer på familievernkontoret. Hvis bv er i bildet må du snakke med de. Alder på barnet har også mye å si. Men dersom far ikke er enig, eller bv, er det vanskelig å få til. Da må du gjennom rettsak, og det er lite sannsynlig at du får mer samvær pga din historie. Lykke til Anonymous poster hash: d4523...549
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Aen hver??? Really!!!??? Anonymous poster hash: 4b4d0...c02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå