Gå til innhold

Operasjon hos en på 85 år ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snakk om full narkose og operasjon i tarmen. Tror dere det kommer til å gå bra? Er ganske bekymra ...

Anonymous poster hash: 55eb6...337
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde de vært sikker på at det ikke gikk bra så hadde de jo ikke gjort det. Men såklart mye som kan oppstå i den alderen. Likevel ville ikke legene valgt å gjøre dette hvis utfallet utelukkende ble negativt

Anonymous poster hash: 5de89...d39
Skrevet

Det kommer ann på almenntilstanden før operasjonen, hva vedkommende skal opereres for, komplikasjoner i ettertid ++++

Skrevet

De har i 2-3 år valgt å ikke operere. Er så irritert for at de bare har utsatt det til det har blitt kjempe ille istedetfor å gjøre det med en gang! Det er blødninger i tarmen hos bestemoren min og de har ikke funnet ut hvor "lekkasjen" har vært. Hun har flere ganger vært så tom for blod at hun har blitt lagt inn rett på sykehuset for å få overført blod. I morgen skal de prøve å tette "lekkasjen". Hun er en sprek dame, men kroppen er jo sliten etter å vært aktiv i mange år og vært gjennom mye stress pga. tarmblødninga som har vært i 2-3 år

Anonymous poster hash: 55eb6...337
Skrevet

Enig i at det er dårlig av dem å vente så lenge, men de hadde ikke satt opp operasjonen om de ikke trodde hun ville overleve :) Det går nok helt bra :)

Anonymous poster hash: 3e127...fc2
Skrevet

Min bestefar hadde en stor hjerteoperasjon når han var 83 år. Det gikk heldigvis bra med han. Lever i beste velgående nå 8 år etter.

Håper det går bra med bestemoren din også!!

Anonymous poster hash: 47f32...ffc
Skrevet

Min bestefar ble operert for kreft i en alder av 90 år. Gikk bra det.

Anonymous poster hash: 205d7...1bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...