Gå til innhold

Avlogging , noen andre som ikke får logget av dib?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dvs, jeg rykker logg ut, får opp at jeg er utlogget..

Lukker nettleseren og når jeg åpner den igjen , og søker etter dip, så er jeg plutselig pålogget, uten at jeg fysisk har vært inne å logget meg på..

Litt dumt at hvem som helst kan komme seg inn på siden min, da jeg har brukt andre pcèr til å logge meg inn på enn bare min egen..

Er eneste alternativet å slette profilen, noen som vet ?

Anonymous poster hash: 620cd...6de
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta dette opp i en av trådene på Ris og Ros.... det har vært slik siden en "oppgradering" i juni.

Det har vært 1-2 tråder om dette på Ris og Ros som stadig blir purret, uten at det har skjedd noe.

Det er på tide at de greier å fikse dette - eller i hvert fall gir en ordentlig tilbakemelding om hva som gjøres!

Anonymous poster hash: ad17a...500
Gjest novembertretten
Skrevet

Jeg har motsatt problem, jeg blir logget av HELE tiden. Kan sitte å skrive et innlegg og da jeg skal poste det er jeg logget ut. I løpet av en halvtime nå har jeg måtte logge meg på 6 ganger.

Skrevet

Jeg har motsatt problem, jeg blir logget av HELE tiden. Kan sitte å skrive et innlegg og da jeg skal poste det er jeg logget ut. I løpet av en halvtime nå har jeg måtte logge meg på 6 ganger.

Da hadde jeg klikket ;)

Jeg er en av de som aldri blir ordentlig utlogget.

Men en annen ting som har var siden samme oppdatering er at veldig ofte (ikke alltid) når jeg har skrevet ferdig et innlegg og skal publisere dette, så henger siden seg opp, slik at det ikke blir publisert.

Må da kopiere det jeg har skrevet, så oppdatere siden og prøve igjen. I går kveld gjorde jeg dette fire eller fem ganger på et innlegg jeg prøvde å publisere :angry:

Det er ikke fordi jeg publiserer for fort heller (da får man jo beskjed om det), kan sitte og vente før jeg trykker "publiser", uten at det blir publisert. Forferdelig irriterende :wacko:

Anonymous poster hash: ad17a...500

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...