Gå til innhold

Festeblødning 1dpo

Anbefalte innlegg

Hadde positiv eltest søndag. I går fikk jeg noe som var veldig likt mensdmerter, spesielt på høyre side, ca eggestokk område. I tillegg til at det verket i lårene slik det gjør under tr. I går kveld kom det litt oransjaktig blod etter samleie. Har aldri blødd eller hatt vondt rundt el før. Kan det være festesmerter+blødning? Har leita på nettet, men finner ingenting om 1dpo.

Anonymous poster hash: 4cf0f...667

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144085166-festebl%C3%B8dning-1dpo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde festeblødning 5 dpo. De sier at egget kan feste seg 2-10 dpo. Egget slipper 12-48 timer ETTER positiv El-test. Mitt egg slippes ca 36 timer etterpå (vet dette pga jeg ble gravid via kunstig befruktning). 

Anonymous poster hash: 020f3...808

Annonse

Hvis det kom blod rett etter samleie, så var det nok pga det ;) Tar litt tid før sæden kommer frem, treffer egget, og det tar enda lenger tid før det fester seg :) Så siden du hadde positiv el test på søndag, så var det nok ikke festeblødning. 

Anonymous poster hash: 020f3...808

Det er umulig for egget å bruke mindre enn 4-5 dager ned til livmoren , så festeblødning kommer ikke før dette. med pos test søndag var el sannsynligvis i går, så var nok el-blødning. Særlig om du hadde smerter på ene siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...