Gå til innhold

Baby 5 uker og soving

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er ikke noe problem akkurat, jeg bare lurer på hva som er vanlig.

Jenta mi på 5 uker sover så mye at jeg rekker nesten ikke gi henne tid på magen, eller å prate med henne. Hun våkner, skal ha mat, og sovner igjen. Sånn holder hun på hele dagen frem til kvelden, da er hun våken noen timer i strekk og har vondt i magen, så da blir det bare trøsting. Når hun sovner for kvelden sover hun godt mellom måltidene og gjør egentlig stort sett det frem til kvelden igjen.

Er det normalt å sove så mye? Føler ikke at jeg får vært noe sammen med henne...

Og ja, jeg vet at jeg er heldig som har en baby som sover mye. Men vil jo ha kontakt med henne også! Vet også at dette kommer til å endre seg om ikke så lenge... ;-)

Anonymous poster hash: a2048...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Min nr 2 var sånn. Hun sov hele natten og dagen. Kun våken for pupp ca hver 4 time på dagtid.. Ellers så sov hun hele natten (19- 08) uten pupp fra dag 1. Vi så omtrent i øynene hennes før hun var 3-4 mnd for å overdrive litt ;)

Vel, hun er den som har vært tidligst ute av mine til alt. Hun rullet ved 2 mnd - begge veier til tross for at hun knapt hadde fått noe tid på magen. Da hun var ca 7 mnd fulgte hun enkle kommandoer "kan du kaste bleia i søppelet" "nei, ikke lov til å dra i lampa". Da hun var 9 mnd pekte hun på alle kroppsdeler som vi spurte etter (" hvor er nesen din"),før hun var 1 år pratet hun med flere ord i setninger. Hun hadde en enorm språkforståelse fra veldig tidlig av. Det var nesten litt skummelt egentlig. 

Tror kanskje at grunnen til at hun modnet så tidlig, både mentalt og motorisk er fordi hun sov så mye og så godt.

Anonymous poster hash: d4586...9c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...