Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Han har en høy stilling, har et fantastisk hus, båt og hytte. Sivil status skilt og har vært singel i 3 år. Ingen barn. Egentlig helt perfekt. Som person er han vanvittig morsom, skarp og sympatisk. Han har masse karisma. Men han har ikke utseendet med seg og jeg vet med meg selv at jeg aldri kommer til å virkelig tenne på mannen. Men jeg tenker at vi hadde fått det veldig fint sammen. Jeg kunne hatt sex med han selv om jeg ikke tenner på han. Kan jo være han er en vanvittig god elsker, hvem vet. Syns dere det er feil å innlede et forhold med en mann man syns er veldig lite attraktiv? Anonymous poster hash: d5b9e...bf2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Du mener for pengenes skyld? Go for it, om penger gjør deg lykkelig. Kunne aldri jeg gjort. Anonymous poster hash: a508b...a36
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Han har en høy stilling, har et fantastisk hus, båt og hytte. Sivil status skilt og har vært singel i 3 år. Ingen barn. Egentlig helt perfekt. Som person er han vanvittig morsom, skarp og sympatisk. Han har masse karisma. Men han har ikke utseendet med seg og jeg vet med meg selv at jeg aldri kommer til å virkelig tenne på mannen. Men jeg tenker at vi hadde fått det veldig fint sammen. Jeg kunne hatt sex med han selv om jeg ikke tenner på han. Kan jo være han er en vanvittig god elsker, hvem vet. Syns dere det er feil å innlede et forhold med en mann man syns er veldig lite attraktiv? Anonymous poster hash: d5b9e...bf2 Ja, det er ikke riktig. Tenk om dere blir sammen og får barn og du ender der jeg er i dag (jeg som la ut innlegget om at jeg håper jeg ikke møter drømmemannen eller den rette). Tror jeg heller hadde ventet hadde jeg vært deg. For å se om jeg hadde truffet en jeg i hvert fall tenner på. :-) Penger er ikke alt. Anonymous poster hash: f68e7...ac7
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Tenk om barna blir lik han...??? Anonymous poster hash: 33cb1...af8
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Man må vel tenne på hverandre og like hverandres utseende for å ha et greit forhold på sikt? Jeg hadde aldri kunne innlede et forhold til en jeg syns var direkte stygg og som overhodet ikke tente meg
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Tja, etter å ha levd på minus i mange år uten utsikt til bedring, så ville jeg faktisk ha vurdert en slik mann. Selv om jeg i utgangspunktet er mot å gjøre det. Hvis jeg skulle gjort det så måtte jeg ha prøvd å gå inn i det 100 %. Om en mann har alle andre kvaliteter på plass så kan man faktisk lære seg å bli glad i en person, og også etter hvert tenne på ham. Men, i utgangspunktet ønsker vel alle å oppleve at også alle følelsene er på plass. Anonymous poster hash: ac2f3...69d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Tja, etter å ha levd på minus i mange år uten utsikt til bedring, så ville jeg faktisk ha vurdert en slik mann. Selv om jeg i utgangspunktet er mot å gjøre det. Hvis jeg skulle gjort det så måtte jeg ha prøvd å gå inn i det 100 %. Om en mann har alle andre kvaliteter på plass så kan man faktisk lære seg å bli glad i en person, og også etter hvert tenne på ham. Men, i utgangspunktet ønsker vel alle å oppleve at også alle følelsene er på plass. Anonymous poster hash: ac2f3...69d Ja, ikke sant? For jeg setter personen veldig høyt. Og når vi prater og han smiler så hender det jeg får en deilig kribling i kroppen. Og jeg gleder meg alltid til å se ham igjen. Så kanskje jeg på et vis tenner på han likevel? Pengene betyr ikke så mye. Dumt at jeg nevnte det først. Jeg har stabil inntekt og eier egen leilighet så jeg klarer meg. HI Anonymous poster hash: d5b9e...bf2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #8 Skrevet 1. oktober 2013 Xen min? Hehe ;-) Ikke fra Vestlandet vell ;-) Anonymous poster hash: b506d...8db
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #9 Skrevet 1. oktober 2013 Xen min? Hehe ;-) Ikke fra Vestlandet vell ;-) Anonymous poster hash: b506d...8db Hvor på vestlandet? Anonymous poster hash: d5b9e...bf2
Gjest novembertretten Skrevet 1. oktober 2013 #10 Skrevet 1. oktober 2013 Å leve med en jeg ikke føler meg fysisk tiltrukket av hadde jeg ikke orket. Hva med å skaffe seg en utdannelse og en jobb du kan tjene dine egne penger i dersom det er penger som betyr noe for deg?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #11 Skrevet 1. oktober 2013 Å leve med en jeg ikke føler meg fysisk tiltrukket av hadde jeg ikke orket. Hva med å skaffe seg en utdannelse og en jobb du kan tjene dine egne penger i dersom det er penger som betyr noe for deg? Hvis du hadde lest innleggene mine hadde du sett at jeg står helt fint på egne bein. Har både utdannelse og jobb. Anonymous poster hash: d5b9e...bf2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #12 Skrevet 1. oktober 2013 Men om det kribler når han smiler og du gleder deg til å se han igjen så tyder vel det på at det er ett eller annet der? Jeg må innrømme at jeg absolutt ikke syns min mann var den vakreste i verden da jeg traff han, men da vi ble bedre kjent og tilbrakte mye ti sammen kom attraksjonen etter hvert. Og han er en fattiglus Så det går jo an å evt gi det et forsøk, du kan jo avbryte det om ikke attraksjonen kommer. Anonymous poster hash: 255d7...d78
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #13 Skrevet 1. oktober 2013 Om det kribler i mage, så kanskje du tenner på personligheten hans? I såfall bør du satse, for den som tenner på personligheten til sin partner, er lykkeligere enn de som kun tenner på det ytre.. Man har også lettere for å tenne på det ytre med tiden, om man tenner på det indere Anonymous poster hash: 3cfe8...7bb
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #14 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg skjønner egentlig ikke overskriften din helt her, i og med at du er nøye med å påpeke lenger ned at du er selvstendig og står på egne ben. Hvorfor er pengene det første du velger å trekke frem? Jeg tror du tenker å overse mangel på tiltrekning pga pengene hans og det tror jeg rett og slett ikke det vil komme noe godt ut av. Anonymous poster hash: ee979...52b
Gjest novembertretten Skrevet 1. oktober 2013 #15 Skrevet 1. oktober 2013 Å leve med en jeg ikke føler meg fysisk tiltrukket av hadde jeg ikke orket. Hva med å skaffe seg en utdannelse og en jobb du kan tjene dine egne penger i dersom det er penger som betyr noe for deg? Hvis du hadde lest innleggene mine hadde du sett at jeg står helt fint på egne bein. Har både utdannelse og jobb. Anonymous poster hash: d5b9e...bf2 Så NÅ sier du at pengene hans ikke har noe å si? Merkelig at du valgte en slik overskrift da.......
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #16 Skrevet 1. oktober 2013 Å leve med en jeg ikke føler meg fysisk tiltrukket av hadde jeg ikke orket. Hva med å skaffe seg en utdannelse og en jobb du kan tjene dine egne penger i dersom det er penger som betyr noe for deg? Hvis du hadde lest innleggene mine hadde du sett at jeg står helt fint på egne bein. Har både utdannelse og jobb. Anonymous poster hash: d5b9e...bf2 Så NÅ sier du at pengene hans ikke har noe å si? Merkelig at du valgte en slik overskrift da....... Har ikke sagt at penger er noen ulempe. Men merkelig av deg å trekke konklusjonen om at jeg ikke kan forsørge meg selv bare fordi jeg sier han har en feit konto. Anonymous poster hash: d5b9e...bf2
Gjest novembertretten Skrevet 1. oktober 2013 #17 Skrevet 1. oktober 2013 Å leve med en jeg ikke føler meg fysisk tiltrukket av hadde jeg ikke orket. Hva med å skaffe seg en utdannelse og en jobb du kan tjene dine egne penger i dersom det er penger som betyr noe for deg? Hvis du hadde lest innleggene mine hadde du sett at jeg står helt fint på egne bein. Har både utdannelse og jobb. Anonymous poster hash: d5b9e...bf2 Så NÅ sier du at pengene hans ikke har noe å si? Merkelig at du valgte en slik overskrift da....... Har ikke sagt at penger er noen ulempe. Men merkelig av deg å trekke konklusjonen om at jeg ikke kan forsørge meg selv bare fordi jeg sier han har en feit konto. Anonymous poster hash: d5b9e...bf2 Hovedpoenget i tråden din var vel at han var rik, og at du ikke tente på han, men siden han hadde penger gjorde det saken litt "bedre". Da er du overfladisk og en golddigger, og jeg regnet derfor med at du ikke klarte deg BRA NOK..... Hadde ikke pengene hans hatt noe å si kunne vel heller tråden het "Hadde du kunne vært sammen med en mann du ikke tenner på."
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #18 Skrevet 1. oktober 2013 Hehe, er det min x så er det en grunn til at han aldri greier og holde på en dame Rogaland :-) Anonymous poster hash: b506d...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå