Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Endret vaginaen deres seg under svangerskapet, før fødsel? Merket du at den kjentes eller så litt annerledes ut? Anonymous poster hash: 6cff0...b92
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Nei, merket ikke noe. Anonymous poster hash: ae5c2...0d9
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Den forandret seg ,ja!Ble hoven og fikk en stor åreknute der nede (æsj!!), skikkelig bollemus!! Men om den forandra seg innvendig vet jeg ikke. Men denne bollemusa kom tidlig i svangerskapet, var ikke knytta til selve fødselen. Anonymous poster hash: 22355...1b9
Bustetroll Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Ble hoven ja.. Etter fødsel derimot... Grøss.Lol, når jeg leste mitt eget svar nå følte jeg for å utdype litt!SER helt likt ut. Bare innvendig (livmor, blære, osv) som er helt forvridd og herpa. Endret 1. oktober 2013 av Skeptisimo
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Ødelagt Anonymous poster hash: aeeef...a5c
<3 2G <3 Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Ikke etter første, tror det gikk bra etter andre også. Er ting merkelige etterpå så snakk med legen.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Nei, merket ingenting til det. Har merket lite forandring etter fødsel også(2 stk). Enda jeg har blitt klippet/revnet begge ganger. Anonymous poster hash: 74482...56b
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #8 Skrevet 1. oktober 2013 Ingen endring etter nr 1. Så like "pen" ut der nede til tross for klipp og revning fra A til Å. Like stram og fin innvendig etter ca 6 mnd. Etter nr 2 ble jeg ødelagt. Så/ser helt maltraktert ut og lekker både her og der.. Så elendig syarbeid at jeg har fått beskjed om at jeg kvalifiserer for operasjon. 2 år siden den fødselen. Anonymous poster hash: b5c18...668
Fae Skrevet 1. oktober 2013 #9 Skrevet 1. oktober 2013 I gravidireten ble det annerledes. Etter graviditeten så gikk det tilbake til hvordan jeg så ut før. Ihvertfall med førstemann, er gravid igjen og kan bare krysse fingrene for at det ordner seg selv igjen
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #10 Skrevet 1. oktober 2013 Takk for svar, for jeg synes det har endret seg litt, er 27 uker på vei og føler jeg har fått en slik bollemus som anonym skriver lengre oppe Den er liksom hovned litt opp og blitt litt mer "løs", guuuud!! Håper bare jeg ikke blir helt ødelakt av fødselen og er førnøyd med meg selv der nede etter en stund.. Anonymous poster hash: 6cff0...b92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå