Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Hvilken er best? Hvorfor? Hva bør en tenke på? Og hvor kjøper man de? Anonymous poster hash: bcf44...cb8
Frigga Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Vi skal også kjøpe bæremeis i disse dager, henger meg på her for om mulig å få noen tips
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Set at barnas hud har tilbud på en fra Bergans. Men er den bra nok? Leste en test fra 2009, da var det to ukjente merker på topp (tror jeg). Hi Anonymous poster hash: bcf44...cb8
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg trenger å høre om erfaringer. Et det ingen som har bæremeis som kan anbefale en? Anonymous poster hash: bcf44...cb8
SagflisiHåret Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Vi er fornøyd med littlelife voyager 2. Den har også fått terningkast seks i test hos f&b. Fint oppbevaringsrom for ekstra ting. God å bære både for meg og mannen og ungen sovna fint der bak:) Google bæremeis test så finner du testen.
Nichotine Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Osprey bæremeisene er jeg veldig fornøyd med. Like gode å bære som Bergans - gode innstillinger som gjør at man kan ha barnet tettere ryggen blant annet - bare litt bedre plass til å ha med seg forskjellig. Ihvertfall i premiumversjonen.
monty12 Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Har også Osprey (poco premiesum). Veldig god å bære! Men har ikke prøvd noen andre så har ikke noe å sammenligne med.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #9 Skrevet 1. oktober 2013 ************************************* Hvor får man kjøpt bæremeis? Må dra et sted å prøve flere typer. ************************************* Anonymous poster hash: bcf44...cb8
Nichotine Skrevet 1. oktober 2013 #10 Skrevet 1. oktober 2013 ************************************* Hvor får man kjøpt bæremeis? Må dra et sted å prøve flere typer. ************************************* Anonymous poster hash: bcf44...cb8 Sportsbutikkene har noen, Barnas Hus (for eksempel) har noen - jeg dro forskjellige steder og tok med hjem og prøvde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå