❤snupp(e)❤ Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 oioioi.. Nå har jeg 1000 spørsmål i hode! Jeg har en liten prins på 1 1/2 år, han har vært verdens snilleste og vi ønsket derfor å prøve å få en til! Jeg har ikke fått menstrasjon denne mnd og forrje mnd var såsomså. Så jeg tok en digital graviditetstest med ukeindikator nå, og JEG ER GRAVID! 3-4 uker sto det! HERREMINHATT! Og jeg har jo plutselig glemt alt rundt forrje graviditet! Når tar man kontakt med legen? :) HAPPY TIRSDAG
Søtsak Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Gratulerer :-) Første legetime bestiller du så du får time i uke 10-12 :-) Jeg er gravid for 3 gang, og husker ikke så mye fra de forrige sv.skapene jeg heller :-p utrolig hva man glemmer :-p
❤snupp(e)❤ Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2013 Ja, det er helt utrolig! Jeg har ikke noen "tegn" på at jeg er gravid heller, utenom at mens uteble denne mnd! Så det er jo så utrolig uvirkelig! Men da får jeg ringe lege en dag og bestille time om 6 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå