Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Sitter her å skal bestemme meg sånn at vi kan begynne å følge med tilbud på det vi vil ha. Og når vi var innom barnas hus så sa de at vi kunne kjøpe adapter som gjorde at vi kan sette bilstolen rett på vogna. Så jeg lurer på kan Brio Happy og Maxi-cosi cabriofix kombineres sånn som jeg mener å huske? Anonymous poster hash: 6a973...163
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 de fleste kan kombineres med ulike adaptere det er bare å høre seg frem. Personlig har jeg aldri hatt behov for å sette bilsetet på vognen Anonymous poster hash: 5eb1d...124
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Ja. Brio Happy og Maxi Cosi kan kombineres. Men jeg vil allikevel anbefale å kjøpe en liten trille, f eks Zero2Four Breeze til det formål. Mye enklere å bruke til f eks shopping. Anonymous poster hash: 63459...ef2
skjotta Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 selv synes jeg at bilstoler på vogna er en uting. tror ikke det er heldig for babyer å tilbringe så mye tid i bilstol, og hvor mye jobb er det egentlig å ta babyen ut av bilstolen og legge den over i ei vogn der den kan strekke seg ut og ligge godt?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Vi har maxi-cosi og TFK Joggster Twist. Et kjempe praktisk med bilstol adapteret. Bruker bilstolen på vogna når jeg skal handle matvarer, eller andre plasser jeg bare skal inn en 5-20min tid. Slipper å vekke babyen med å legge over i vogna. Anonymous poster hash: f42f9...c36
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Vi har maxi-cosi og TFK Joggster Twist. Et kjempe praktisk med bilstol adapteret. Bruker bilstolen på vogna når jeg skal handle matvarer, eller andre plasser jeg bare skal inn en 5-20min tid. Slipper å vekke babyen med å legge over i vogna. Anonymous poster hash: f42f9...c36 og du sparer de kronenen ved å sette bilstolen opp ei handlekorg. Barneutstyrbutikkene skaper mange behov for dagens foreldre :-O Anonymous poster hash: 5eb1d...124
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Vi har maxi-cosi og TFK Joggster Twist. Et kjempe praktisk med bilstol adapteret. Bruker bilstolen på vogna når jeg skal handle matvarer, eller andre plasser jeg bare skal inn en 5-20min tid. Slipper å vekke babyen med å legge over i vogna. Anonymous poster hash: f42f9...c36 og du sparer de kronenen ved å sette bilstolen opp ei handlekorg. Barneutstyrbutikkene skaper mange behov for dagens foreldre :-O Anonymous poster hash: 5eb1d...124 Har du prøvd å sette dn maxi-cosi i en handlevogn? Får så vidt bare plass til to liter melk jo! Hva med på apoteket, posten, o.l? Anonymous poster hash: f42f9...c36
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #8 Skrevet 1. oktober 2013 selv synes jeg at bilstoler på vogna er en uting. tror ikke det er heldig for babyer å tilbringe så mye tid i bilstol, og hvor mye jobb er det egentlig å ta babyen ut av bilstolen og legge den over i ei vogn der den kan strekke seg ut og ligge godt? Nå har denne babyen to eldre søsken hvor den ene ikke har sovet mer enn max 30min sammenhengene frem til han var 6mnd og aldri mer enn 2timer sammenhengende før han var 6ÅR. Så om denne babyen skulle være lik sin bror vil vi ha muligheten til å kjøpe adapter slik at vi kanskje kan la babyen få litt mer sammenhengende søvn uten å bli flytta fra stol til vogn også tilbake igjen 15min senere. Anonymous poster hash: 6a973...163
skjotta Skrevet 1. oktober 2013 #9 Skrevet 1. oktober 2013 Vi har maxi-cosi og TFK Joggster Twist. Et kjempe praktisk med bilstol adapteret. Bruker bilstolen på vogna når jeg skal handle matvarer, eller andre plasser jeg bare skal inn en 5-20min tid. Slipper å vekke babyen med å legge over i vogna. Anonymous poster hash: f42f9...c36 og du sparer de kronenen ved å sette bilstolen opp ei handlekorg. Barneutstyrbutikkene skaper mange behov for dagens foreldre :-O Anonymous poster hash: 5eb1d...124 Har du prøvd å sette dn maxi-cosi i en handlevogn? Får så vidt bare plass til to liter melk jo! Hva med på apoteket, posten, o.l? Anonymous poster hash: f42f9...c36 de fleste butikker har handlevogn med babystol på. bilsetet passer helt fin oppi det babysetet.
skjotta Skrevet 1. oktober 2013 #10 Skrevet 1. oktober 2013 selv synes jeg at bilstoler på vogna er en uting. tror ikke det er heldig for babyer å tilbringe så mye tid i bilstol, og hvor mye jobb er det egentlig å ta babyen ut av bilstolen og legge den over i ei vogn der den kan strekke seg ut og ligge godt? Nå har denne babyen to eldre søsken hvor den ene ikke har sovet mer enn max 30min sammenhengene frem til han var 6mnd og aldri mer enn 2timer sammenhengende før han var 6ÅR. Så om denne babyen skulle være lik sin bror vil vi ha muligheten til å kjøpe adapter slik at vi kanskje kan la babyen få litt mer sammenhengende søvn uten å bli flytta fra stol til vogn også tilbake igjen 15min senere. Anonymous poster hash: 6a973...163 javel.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #11 Skrevet 1. oktober 2013 Vi har maxi-cosi og TFK Joggster Twist. Et kjempe praktisk med bilstol adapteret. Bruker bilstolen på vogna når jeg skal handle matvarer, eller andre plasser jeg bare skal inn en 5-20min tid. Slipper å vekke babyen med å legge over i vogna. Anonymous poster hash: f42f9...c36 og du sparer de kronenen ved å sette bilstolen opp ei handlekorg. Barneutstyrbutikkene skaper mange behov for dagens foreldre :-O Anonymous poster hash: 5eb1d...124 Har du prøvd å sette dn maxi-cosi i en handlevogn? Får så vidt bare plass til to liter melk jo! Hva med på apoteket, posten, o.l? Anonymous poster hash: f42f9...c36 de fleste butikker har handlevogn med babystol på. bilsetet passer helt fin oppi det babysetet. Det er vel ikke særlig trygt? Anonymous poster hash: 63459...ef2
skjotta Skrevet 1. oktober 2013 #12 Skrevet 1. oktober 2013 Vi har maxi-cosi og TFK Joggster Twist. Et kjempe praktisk med bilstol adapteret. Bruker bilstolen på vogna når jeg skal handle matvarer, eller andre plasser jeg bare skal inn en 5-20min tid. Slipper å vekke babyen med å legge over i vogna. Anonymous poster hash: f42f9...c36 og du sparer de kronenen ved å sette bilstolen opp ei handlekorg. Barneutstyrbutikkene skaper mange behov for dagens foreldre :-O Anonymous poster hash: 5eb1d...124 Har du prøvd å sette dn maxi-cosi i en handlevogn? Får så vidt bare plass til to liter melk jo! Hva med på apoteket, posten, o.l? Anonymous poster hash: f42f9...c36 de fleste butikker har handlevogn med babystol på. bilsetet passer helt fin oppi det babysetet. Det er vel ikke særlig trygt? Anonymous poster hash: 63459...ef2 minst like trygt som en 1 -2 åring som sitter i barnesetet i korga...
Musemorbr / Skrevet 1. oktober 2013 #13 Skrevet 1. oktober 2013 Vi har ABC Design Cobra, og den skulle visst kunne brukes til flere stoler, uten at vi har benyttet oss av det. Mener at be safe sine stoler, på nettsiden viser til liste over hvilke vogner de passer til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå