Gå til innhold

Tips mot knusktørr hodebunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så tørr i hodebunnen og det klør så jeg klør meg til blods!

Kommer nå når det blir kaldere ute.

Jeg trener mye og må derfor vaske håret hver dag, og det er sikkert ikke så gunstig heller.

Finnes det noen gode shampoer mot tørr hodebunn? Det er jo ikke flass heller liksom.. Og med så sensitiv hud i hodebunnen er jeg skeptisk til hva jeg bør bruke...

Anonymous poster hash: ce580...525

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Davines har en som er veldig bra, bruker den selv, har samma problem.. Husker ikkje på stående fot hva denheter,men oppsøk en frisørsalong som fører d merket så får du rett shampo :)

Skrevet

Da babyen min fikk tør hodebunn fikk vi råd om å smøre hodebunnen med babyolje på kvelden, sette på en lue og vaske bort neste dag. Det fungerte kjempe bra! Men nå har du kanskje mye lenger hår, og det er ikke så deilig å gå rundt med fett hår om man ikke får bort all oljen, men det kunne kanskje fungere sånn en gang innimellom?? Vet at Head and Shoulders også har en shampo for tør hodebunn, de har ikke kun mot flass. tror den heter dry scalp care.

Skrevet

Kjøp på apoteket. De har flere, men jeg bruker en som heter ACO mot sensitiv/ tørr hodebunn. Ikke parfyme, silikon, eller andre irriterende ingredienser. Bruker jeg butikk- eller frisørsjampo klør jeg som besatt.

Anonymous poster hash: 2a83b...40f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...