Gå til innhold

Skal jeg stoppe ham???

Salvador

Anbefalte innlegg

vår lille prins viser tydelig tegn på at han snart kommer til å snu seg fra rygg til mage! pappaen vil veldig gjerne være her når han gjør det for første gang, men må jobbe hver dag denne uken.... Hva skal jeg gjøre? unngå å ha barnet på gulvet? stoppe han når er nesten på vei rundt? la han fullføre? vil jo ikke at min kjære skal gå glipp av noe så viktig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må jeg humre litt... ;) Det er nå en gang slik at man kan ikke få med seg alt, så da får pappan se det når han gjør  det for andre eller tiende gang da.Gjør det egentlig noe forskjell?Ta det opp på video da om det er så veldig viktig å få med seg Den Første Gang! :D

Anonymous poster hash: 94652...fbb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke jeg, tror kanskje det er viktigere for meg enn for ham....  :unsure:  Vil så gjerne at han skal få være med og oppleve de første tingene, siden han ikke får vært hjemme med sønnen vår like mye som jeg. Jeg vil også at "pappa" skal være hans første ord....  ^_^  jeg får jo alle de herlige samtalene, lekingen, kosestund med amming osv, så jeg føler liksom han går glipp av så mye.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg må også humre litt! Her har pappa'n gått glipp av alt Den Første Gang. Men han har sett det en av de første gangene, selv om han måtte vente til han kom hjem fra jobb/et par dager. Spiller vel ingen rolle! Er like stas uansett om han ser Den Første Gang eller om han må vente litt... 

Anonymous poster hash: ec6c9...207
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du må ikke stoppe et barn som tydelig vil selv.. Du kan hindre utvikling som kan være viktig for barnet.. 

Pappaen får dessverre ikke med seg alt,men det kommer ikke du heller til å gjøre når barnet blir eldre uansett.. Sånn er det å ha barn, dessverre :)

Anonymous poster hash: c0dce...dd7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe :) Søt tankegang HI, men du kan selvsagt ikke stoppe utviklingen til barnet for at far skal få med seg ting første gang ;)

En annen ting er det han som opplever for første gang mens du er på jobb :)

Anonymous poster hash: f2379...f86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...