Gå til innhold

bil til tre barneseter... :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå et besafe izi x3 (?') . Det er jo ganske stort.. Så har jeg et besafe beltestol, x2 et eller annet.. som er ganske bred.
Og nå skal jeg inn med et babysete besafe izi go

( jøss, ser ut som jeg er avhengig av besafe. hehe.. er ikke det)

Men ser ikke for meg å finne en bil som kan trykke babysetet inn mellom disse to setene?

kjører audi a4 stw nå..

Anonymous poster hash: ff026...336
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har Peugeot 308sw, og jeg ser for meg at sete nr 2 må stå bakovervendt og i midten bak, for å få plass til de to andre på sidene. Det er hvertfall sånn vi skal ha det.

Skrevet

Ta med alle setene til forhandlere og prøv. Tror du får plass til det i våres Ford s - max. Eller vurdere smalere stoler...

Skrevet

Ok, takk for svar, har en peugeot 307 også ( kombi typen) stor, men liten.hehe. 

Det setet nr 2 står forover, og jeg tviler på at gutten er int. i å bytte til bakovervendt igjen..   Men du mener det blir større plass av å snu det ?

Utrolig kjipt å bytte bil igjen.. men.. ja

Skrevet

Vi har vw sharan. Godt med plass til tre seter :-)

Anonymous poster hash: 894f4...5cf

Skrevet

Ta med alle setene til forhandlere og prøv. Tror du får plass til det i våres Ford s - max. Eller vurdere smalere stoler...

Takk for svar :) Det skal jeg absolutt gjøre.

Jeg vil helst slippe både å bytte bil ( det er så dyrt i lengden. Er biljente deluxe, så vet alt om det :/ ) , men ja. jeg får se. Og vri hjernen min rundt!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ok, takk for svar, har en peugeot 307 også ( kombi typen) stor, men liten.hehe.

Det setet nr 2 står forover, og jeg tviler på at gutten er int. i å bytte til bakovervendt igjen.. Men du mener det blir større plass av å snu det ?

Utrolig kjipt å bytte bil igjen.. men.. ja

Aha, han sitter allerede forover ja, da blir det nok verre. Flesteparten av setene vi har sett på er smale i bunn og brede øverst, derfor tenker jeg det blir bedre sånn når vi må bytte fra babysete. Tror jeg da!:)

Har deres Peugeot 3 individuelle seter bak? Det har vår nemlig, ellers hadde vi aldri fått plass :P

Skrevet

nop, ikke individuelle seter.. :/

Ja, måtte snu han da han skrek helt vilt og ble kvalm.. han er 3,5 når baby kommer, så tviler på at det er populært å snu han nå, hehe..

Jeg må prøve å PRESSE de samme da :P hehehe... makan til problemer med 3 !!

Skrevet

Kjøp nye seter. Mye billigere enn å kjøpe ny bil! Vi har Acta graco Cosmiccomfort, Brio zento og Acta beltestol i en liten golf. Og da sitter 2 av barna bakovervendt og den ene sjåføren er 1.90 høy. Så det går an:)

Skrevet

S max går fint, det har vi... :-)

Men, som mannen min sier - det er billigere å kjøpe nye smalere (og trygge selvfølgelig) bilseter enn ny bil.... ;-)

Skrevet

Kjøp heller nye seter enn ny bil, så lenge dere er fornøyde med bilen dere har nå :)

Anonymous poster hash: 52284...11f

Skrevet

vi har en ford S-max som vi fikk plass til 3 bilstoler i =)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

nop, ikke individuelle seter.. :/

Ja, måtte snu han da han skrek helt vilt og ble kvalm.. han er 3,5 når baby kommer, så tviler på at det er populært å snu han nå, hehe..

Jeg må prøve å PRESSE de samme da :P hehehe... makan til problemer med 3 !!

He he, nei det blir nok ikke populært ;-) var de individuelle setene som var avgjørende her. Hadde aldri fått plass i den gamle bilen. Men er nok billigere å bytte setene da ja

Skrevet

takker :) vel. denne jenta vil ALLTID ha ny bil, men har lovt oss selv å kutte inn den utgiften der en periode. Men har heldigvis god tid på oss, så jeg skal se litt rundt :D

tusen takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...