Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Nå har jeg drømt hver natt i en veldig lang periode. Drømmer 10 forskjellige drømmer hver natt, og blir bare så utslitt. Aldri opplevd dette her før. Alle drømmer men ikke hver natt og i flere mnd. konstant. Hva kan det være tror dere? Årsak? Anonymous poster hash: ec145...764
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Alle drømmer vel hver natt, men ikke alle husker det. Hos meg selv merker jeg at i perioder jeg er ekstra sliten og sliter med innsovingen og småvåkner flere ganger i løpet av natten så husker jeg at jeg har drømt. Gjerne veldig rare fantasifulle drømmer eller drømmer om meg selv, familie og andre jeg kjenner. Når jeg veksler mellom å sove/drømme og våkne hele natten blir jeg veldig forvirret og redd. Plutselig skjønner jeg ikke noe lenger. Ikke vet jeg hvilken dag, uke eller måned det er. Hvor vi er i døgnet eller hva som faktisk har skjedd i livet mitt for jeg er så forvirra etter å ha vekslet mellom det virkelige liv og drømmeland i flere timer. Rekker jo å skje så utrolig mye i løpet av en drøm også. Flere ganger jeg våkner og er skråsikker på at det ringte på døra, men så er det jo gjerne midt på natten. Ser også syner/skikkelser i disse slitsomme periodene. Anonymous poster hash: 94f4b...cd3
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Nå har jeg drømt hver natt i en veldig lang periode. Drømmer 10 forskjellige drømmer hver natt, og blir bare så utslitt. Aldri opplevd dette her før. Alle drømmer men ikke hver natt og i flere mnd. konstant. Hva kan det være tror dere? Årsak? Anonymous poster hash: ec145...764 Jeg drømmer hver eneste natt, eller dvs. jeg husker alltid drømmene mine. Noen ganger gjør det ikke noe. Andre ganger sliter de meg helt ut. Vet ikke hva som kan gjøres med det dessverre, alltid hatt det sånn jeg. Anonymous poster hash: cd0ae...6e7
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg hadde det sånn midt i graviditeten, hadde nesten ikke lyst å sove.. Ble helt utslitt.. Nå kan jeg faktisk ikke huske hva jeg har drømt på en stund.. Stoppet bare av seg selv.... Anonymous poster hash: 4bfaa...245
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Alle drømmer vel hver natt, men ikke alle husker det.Hos meg selv merker jeg at i perioder jeg er ekstra sliten og sliter med innsovingen og småvåkner flere ganger i løpet av natten så husker jeg at jeg har drømt. Gjerne veldig rare fantasifulle drømmer eller drømmer om meg selv, familie og andre jeg kjenner. Når jeg veksler mellom å sove/drømme og våkne hele natten blir jeg veldig forvirret og redd. Plutselig skjønner jeg ikke noe lenger. Ikke vet jeg hvilken dag, uke eller måned det er. Hvor vi er i døgnet eller hva som faktisk har skjedd i livet mitt for jeg er så forvirra etter å ha vekslet mellom det virkelige liv og drømmeland i flere timer. Rekker jo å skje så utrolig mye i løpet av en drøm også.Flere ganger jeg våkner og er skråsikker på at det ringte på døra, men så er det jo gjerne midt på natten. Ser også syner/skikkelser i disse slitsomme periodene. Anonymous poster hash: 94f4b...cd3 Slik du beskriver det, har jeg hatt det i en periode nå. Jeg husker alltid hva jeg har drømt. Dette begynner å gnage meg. Anonymous poster hash: ec145...764
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg drømmer fryktelig mye når jeg er gravid for eksempel... Det starter veeldig tidlig i svangerskapet. Føler meg bare redd og sliten når jeg våkner. Må bare si at jeg føler med deg. Anonymous poster hash: 604cb...19e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå