Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Min far har kort tid igjen å leve. Han vil gi en pengesum til barnebarna. Det er greit. Jeg kom på at det kunne ha vært fint om vi kjøpte en fin gave til de som de kunne ha glede av i mange år og som de kunne huske at "det var fra morfar". Nå er de 2 og 7 år gamle. Trenger tips til hva det kan være. Jeg klarer ikke å tenke skikkelig nå. Svært vanskelig tid. Anonymous poster hash: c671a...f3a
Ladybugg Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Hva har morfaren likt og drive med? Kan kjøpe barne spikke kniv som dere kan gravere på. En bok han har vært glad i å lese for dem, og skrive en hilsen inni... Og Kondolerer så masse til deg
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Et bilde av barna sammen med morfaren sin og legge ved et brev/dikt som han har skrevet. Det er noe som de vil sette pris på når de blir større og tanken bak overgår alle penger i verden (da kan eventuelt pengene komme greit med senere i livet for barna dine). Klem til deg i den vanskelige tiden.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Et smykke/klokke? Jeg har smykker fra mine besteforeldre, og de betyr mye for meg. Anonymous poster hash: 6aefd...fa3
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Tusen takk for svar. Bilde med bok er en god ide. Har noen fine bilder. Har dere godt tips om bok? Evt tips om dikt? Han skriver ikke dikt selv, men jeg kan printe ut og legge ved i boka sammen med bilde. Grusom tid. Anonymous poster hash: c671a...f3a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Klokke var også en god ide. Bok med bilde og dikt + klokke, kanskje. Anonymous poster hash: c671a...f3a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Noen som vet om et fint dikt vi kan bruke? Anonymous poster hash: c671a...f3a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #8 Skrevet 1. oktober 2013 etter farmor og farfar, som var fiskere, har barna barne sølv bestikk og kopp med fiskere på. Lenge siden jeg har studert det, men lurer på om sangen ro ro til fiskeskjær er gravert inn, eller om det står sangen i den tilhørende boksen.. fra oldefar som er snekker har de hver sin kniv med inngravert navn og fra oldemor et smykke Anonymous poster hash: 4b0fc...499
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #9 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg tror jeg ville valgt noe som kan brukes når de blir voksne også. Jeg fikk en stor sølvskje av min oldefar. Den ble brukt hver gang vi hadde multekrem. Jeg er fortsatt veldig glad i den skjeen og det er en av de viktigste tingene å ta frem til jul. Anonymous poster hash: 9f701...ece
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #10 Skrevet 1. oktober 2013 Bunadsølv eller en fin kniv kan også være en idee. Anonymous poster hash: 9f701...ece
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #11 Skrevet 1. oktober 2013 Tusen takk for svar. Ja, jeg tenker noe de kan bruke når de blir voksne også. Kan godt være flere ting. Anonymous poster hash: c671a...f3a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #12 Skrevet 1. oktober 2013 Barna er begge gutter. Anonymous poster hash: c671a...f3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå