Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 er det noen som vet om man må gi 6 ukers varsling til den andre forelderen hvis man skal flytte når man har foreldreansvaret alene? Her bor bf allerede 3 timer unna og nå skal jeg flytte pga jobb enda 4 timer vekk...kan gjerne si ifra, men er det noe jeg trenger å gjøre? eller er jeg pliktig til det.. Anonymous poster hash: ca3f5...a51
bIomstre Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Ja, så sant den andre forelderen har samvær med barnet/a så er du pliktig til å gi 6 ukers varsel.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 er det noen som vet om man må gi 6 ukers varsling til den andre forelderen hvis man skal flytte når man har foreldreansvaret alene? Her bor bf allerede 3 timer unna og nå skal jeg flytte pga jobb enda 4 timer vekk...kan gjerne si ifra, men er det noe jeg trenger å gjøre? eller er jeg pliktig til det.. Anonymous poster hash: ca3f5...a51 Nei, du er ikke pliktig til det. Men er vel ganske normalt å snakke om sånt i forbindelse med samvær e.l. Anonymous poster hash: a6157...d21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå