Gå til innhold

Min mann har forandret seg over natta.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli litt redd for han. Han har forandret seg så mye den siste tiden og det egentligt til det bedre, men det er ikke likt han. Feks. har vi diverse ting, når det gjelder barna, som vi ikke har vært enige i, men nå gir han etter og sier jeg kan gjøre det på min måte. Det virker nesten som om han har gitt opp å "kjempe" for sine meninger og bare lar alt flyte. Noen som har noen tanker om hva dette kan komme av.

Anonymous poster hash: 1d127...da1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funnet seg en elskerinne? :ph34r:  og flytter ffra deg snart!

Anonymous poster hash: c27ec...ab9
Skrevet

Aner ikke. men her i huset er det JEG som har blitt sånn. Og det er fordi jeg er litt lei egentlig. Ingenting av det jeg sier betyr noe uansett.

Rydder jeg inn i oppvaskmaskinen, går han som regel og setter ting annerledes, fordi jeg ikke har gjort det godt nok.

Kaster jeg søppel, går han gjerne og sorterer det annerledes. Han klager aldri på meg, og viser meg aldri at han går etter meg og korrigerer det jeg gjør, men jeg ser det likevel, selv om han prøver å skjule det.

Alle avgjørelser vedr økonomi, mat, turer og liknende blir til at jeg gir meg på, fordi jeg bare føler at jeg er lite verd. Enda han er verdens snilleste.

Anonymous poster hash: 84871...b60
Skrevet

Til "vanlig" har vi diverse saker vi brenne for og som vi er blitt enige om å være uenige, men på samme tid klart å finne en løsning eller middelvei. Feks er han i mot vaksiner, mens jeg er veldig for, men dette er en viktigere sak for han en meg så her har han fått størst gjennomslag selv om vi har gitt noen av de viktigste vaksinene. Nå sier han at det er greit at jeg bare kan gi de vaksinene jeg mener barna bør ha. Og alle vet vell hvor vanskelig det er å få en vaksinemotstander til å bytte mening. Jeg vet at han ikke har noen andre så det er nok ikke det.

Skrevet

Slettet grunnet upassende innhold.

Kira, brukermoderator

Skrevet

Det skjedde nettopp her og. 6 uker senere flyttet han ut. Snakk med han før det er for sent!

Anonymous poster hash: 2a140...a00

Skrevet

Høres ut som han har en ny desverre.

Anonymous poster hash: 46566...106

Skrevet

Hmm, jeg har vondt for å tro at han har en ny. Vi har verdens beste sex og tilbringer så mye tid sammen at jeg tror ikke han hadde hatt tid til å finne seg en ny. Vi bor på landet så her er det vanskelig å snike seg bort. Kan det være en form for deprisjon? Men han virker ikke deprimert heller da. Han virker heller glad. Jeg er veldig fristet til å ta barna med til Helsestasjon for å gi de vaksinene de mangler, men er redd han er inne i en eller anna periode.

Skrevet

Skal du finne ut av det må du prate med han og ikke oss. Ingen av oss er synske (mest sannsynlig ikke).

Fortell hva du har oppfattet og hør hva han sier.  

Anonymous poster hash: faf8f...1c4
Skrevet

Du får vel spørre han, enten har han funnet ut at det er ikke verd å diskutere/krangle over små ting, det er viktigere ting i livet. Eller så har han gitt opp, og det trenger ikke å være positivt,

Skrevet

Å som jeg skulle ønske det var min mann!

Og jeg hadde gitt blanke i om han fant seg en ny...stakkars henne sier nå jeg!

Vil bare ha slutt på dette. Han gjør meg fysisk syk! Mageproblemer, smerter i kroppen og dårlig matlyst.

Alt fordi jeg hater mannen min!

Anonymous poster hash: 10dab...dad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...