Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå på syklusdag 17 og skal begynne med synarella på fredag. Kjenner når jeg har eggløsning, og det var på fredag som var( altså syklusdag 13) men i dag blør jeg plutselig....! Ved mensen spotter jeg slltid etpar dager først, men nå kom det friskt blod på papiret! Hva gjør jeg nå? Typisk min flaks om jeg ikke får kåmme igang nå!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns også det høres ut som festeblødning :-) Håper det stemmer :-)

Skrevet

Jeg hadde en liten blødning 5 dager etter eggløsning, og jeg var gravid ;)

Anonymous poster hash: 7653d...baa
Skrevet

Hmm! Hadde vert fantastisk! Har utsatt dette forsøket en gang før pga graviditet! Mista i uke 8, så np er jeg klar som bare det til å begynne på igjen! Har vert gravid og misten to ganger, men aldri hatt festeblødning! Men jeg har veldig stabil syklus og har aldri hatt blødninger utenm mensen eller aborter!

Men hva gjør jeg nå da? Skal jo begynne med synarella på fredag....!

Skrevet

Ring klinikken! Kanskje det ikke gjør noe å utsette hormonbehandlingen eller kanskje du bare kan ta det likevel :) lykke til, håper du er gravid!!!

Skrevet

Takk! :-) jeg leste at det ikke var skadelig og starte med spray! Så jeg starter som planlagt så får vi bare se om mensen kommer:-)

Skrevet

Hvis det var festeblødning så er det nok ikke så lenge til en test vil vise positivt, jeg ville testet i løpet av helga om jeg var deg :-)

Skrevet

Ja, tror jeg må det! :-) er testoman i utgangspunktet så...:-D Har liten tro på at jeg eg gravid! Men håpet er jo alltid dær! :-) ellers er jeg så klar til å starte 3. gorsøk i morgen! :-)

Skrevet

Klarte ikke dere det på egenhånd tidligere i år også? Eller er det jeg som surrer med navn?

Skrevet

Jo det stemmer det:-) så dette forsøket har blitt utsatt til nå pga graviditet! Mista i uke 8!

Derfor kan jeg aldri tro at jeg skulle bli det igjen! Vi har liksom vert prøvere litt forlenge til at jeg plutselig skulle utsette et forsøk to ganger! :-)

Skrevet

Krysser fingrene :-) Hold oss oppdatert når du tester :-)

Skrevet

Hmmm! Tok en cb+ i dagtidlig. Den ble svaaaakt positiv...! Så fikk jeg den nye forsyningen med strimmeltester i posten i dag! Tok en nå nettopp som også ble svaaaakt positiv! Tror faktisk strimmelen var litt sterkere enn cben! Hm! Men siden de var så svake, så venter jeg etpar dager til( venter ikke mens før på lørdag) og ser om de blir sterkere før jeg ringer hauhesund! Kipt og avbryte vist det ikke er noe liksom! Å vist det er noe så blir det faktisk litt flaut og ringe og avbryte dette forsøket for andre gang pga graviditet...:-D

Skrevet

Er det mulig?!!! Du får jo ikke svakt positivt dersom du ikke er gravid overhodet?!! Herregud, har du klart det på egenhånd (igjen!!)?? :-))))

Skrevet

Kan se sånn ut..:-) har HAMSTRET billigstrimler, så blir nok en del testing i dagene som kommer....:-S tenker at den må bli litt sterkere før jeg tror på det, og ikke bare tror jeg ser syner:-D har jo vert igjennon litt av hvert, så vi tør ikke helt og hoppe av glede enda! :-D

Skrevet

Jeg skjønner godt at du må være helt sikker før du kan glede deg! Når du har opplevd SA/kjemisk o.l. så tar det nok uansett ei stund før jubelen slippes løs skikkelig!

Skal krysse fingre!:-)

Skrevet

Så morsomt Lovise! Håper testene blir sterkere og sterkere og at du kommer helt i mål med denne hjemmelagede :-)

Skrevet

JIPPI....JIPPI.....JIPPI..... :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes: :rolleyes:  :rolleyes:  

Kom inn til oss i juniklubben -_-

Eller bikker du kanskje akkurat juli da?

Uansettt....er så GLAD på dine vegne. Dette håper vi går veien :wub:

Skrevet

Vet ikkr helt jeg..! I dag tok jeg først en strimmeltest som ble neg. Ble så frustret så puttet i to til! Ble ikke noe der heller...:-( la meg i senga og deppa i ca 10 15 min! Da jeg kom inn på badet igjen var det plutselig strek på alle 3! :-S så tok jeg og duppet en i vann, og ventet like linge på den, men den forble neg. Men men! Går ta en cb+ i morgen heller! Men har ikke store troen på det lenger:-( var nok for godt til å være sant!

Skrevet

Hvis du var på syklusdag 17 den 1. oktober er du på syklusdag 26. i dag??

Du vil vel ikke få sterkt utslag før om i hvert fall to dager vel?

En strek er en strek....Jeg har fortsatt troen på deg -_-

Skrevet

Stemmer det ja! Dag 26 i dag! Venter mensen på lørdag/ søndag! Så er jo litt tidlig ja! Men tenker at en cb test i morgen vil bli sterkere enn den i går vist det er noe inni der! :-)

Hehe, takk for du har troen! Hadde jo vert så fint og følgt deg videre:-)

Skrevet

Neg. cb i dag. Men men:-) er jo godt igangang med spraying, så nå skal jeg bli gravid!! :-D

Skrevet

Kanskje det var en kjemisk Lovise. Det var trist. Men god trøst iallefall at du er igang igjen med nytt forsøk, kanskje er det ikke lenge til du sitter med en positiv test igjen :-)

Skrevet

Kan godt være! Ikke godt og vite! Satser på at det SKAL gå nå på 3. Forsøk:-) ellers lykke til videre til dere;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...