Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Nå er jeg så lei.. Etter at BF valgte andre damer fremfor meg i 2 år og kroppen ble helt ødelagt etter fødsel føler jeg meg så dårlig når jeg har fått meg ny kjæreste. Strekkmerker og hengemage er ikke sexy, men BF hadde noe med det å gjøre så det ble ikke det samme. Jeg føler meg ikke bra nok som mor og sliter med å være offentlig med datteren min (det har jeg gjort siden hun ble født) og får lett angst hver gang vi skal ut av huset. Funnet verdens fineste mann, men nå ødelegger jeg det også.. er bare sur og grinete for jeg ser bare for meg at han kommer til å være utro eller at noe annet kommer til å gå til helvete. I går sugde jeg han for første gang og det ble så kleint.. han ble slappere etter at jeg begynte å suge så nå har jeg ikke lyst til å gjøre det igjen.. Har lyst til å begynne å gråte.. endelig har jeg møtt en kjekk mann også føler jeg meg bare dårlig så jeg ødelegger alt. Han er bare snill men jeg tror ikke noe på at han synes jeg er fin. Måtte bare få det ut jeg.. FAEN. Anonymous poster hash: cb5de...d83
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Dette hørtes ikke noe bra ut. Ubevisst har du bestemt deg for at dette ikke skal gå, så du saboterer og tester han ut, for å vise at du tilslutt fikk rett. Og det er klart det vil skje, i gen orker noen som bare klager og er sur og misfornøyd. Så du kommer til å få "rett", men det kommer likevel ikke til å føles bra. Vet du, her har du et enkelt valg. Du kan velge på være misfornøyd, tro at du ikke fortjener lykke og velge og tenke negativt. Eller du kan ta deg sammen, ta opp kampen, være glad for at du lever, er frisk og se på barnet ditt! Fortjener ikke datteren din en lykkelig mamma? Snu på hele tankegangen din og tenk at du er flott akkurat som du er. Ingen tror på det før du tror på det! Ang sosiale angsten ville jeg søkt hjelp. Har selv vokst opp med en psykisk syk mor, og det sitter fortsatt igjen. Ikke la det skje med datteren din, du har et ansvar nå, for deg selv og ditt eget liv, og for barnet ditt. Kom deg opp av gjørma og bestem deg for et bedre liv! Anonymous poster hash: d6c8e...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå