Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Mannen reiste på jobbseminar og planen var at jeg skulle være med.Men vi fikk ikke barnevakt så ble hjemme. Men i går kveld ringte svigermor og sa hun hadde muligheten til å ha barna til i morgen. Reiste uviten opp for å overraske han i kvel. Min største tabbe... Låser meg inn og der finner jeg resepsjonisten i dusjen!!!!! Sitter bare å griner og griner kjørt 5 timer tur/retur for å finne ut at han jeg skal gifte meg med ligger med en kollega!!!!! Hva faen gjør jeg???? lyst å bar3 pakke alt han har og kaste han ut!!! Hva skal jeg si til barna ???? Anonymous poster hash: eca1d...7d8
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Virkelig? (Gjesp.) Anonymous poster hash: 5d1dc...928
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Vil gi deg en stor klem. Unner ingen dette her! Uff... Hva skjedde når du ferska de? Har han ringt deg ettepå? Jeg hadde snakket med han før jeg hadde sagt noe til barna.. Anonymous poster hash: 9c7db...731
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Mannen reiste på jobbseminar og planen var at jeg skulle være med.Men vi fikk ikke barnevakt så ble hjemme. Men i går kveld ringte svigermor og sa hun hadde muligheten til å ha barna til i morgen. Reiste uviten opp for å overraske han i kvel. Min største tabbe... Låser meg inn og der finner jeg resepsjonisten i dusjen!!!!! Sitter bare å griner og griner kjørt 5 timer tur/retur for å finne ut at han jeg skal gifte meg med ligger med en kollega!!!!! Hva faen gjør jeg???? lyst å bar3 pakke alt han har og kaste han ut!!! Hva skal jeg si til barna ???? Anonymous poster hash: eca1d...7d8 Kan det være at det var alt det var, at hun lånte dusjen på rommet hans? Hadde nok snakket med ham før jeg konkluderte. Men jo det later til at din mann har svin på skogen. Anonymous poster hash: e2bce...f6f
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Han innrømte det ganske kjapt lagde helvete der oppe. og han har førsøkt ringe sikkert 100 ganger... jeg klarer ikke snakke med han ikke nå Anonymous poster hash: eca1d...7d8
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Hvordan kom du inn på hotellrommet uten nøkkel? Regner ikke med at du fikk utdelt en av resepsjonen sånn helt ute videre? Anonymous poster hash: f56d4...69a
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 Stakkars deg og for en dust av en mann du har!! Håper du får sove litt i natt og så får du høre hva han har å si etterhvert. Når alt kommer til alt er det jo bra at sannheten er kommet for en dag. Mager trøst akkurat nå sikkert, men.. Anonymous poster hash: 6314e...d6b
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #8 Skrevet 30. september 2013 Hvordan kom du inn på hotellrommet uten nøkkel? Regner ikke med at du fikk utdelt en av resepsjonen sånn helt ute videre? Anonymous poster hash: f56d4...69a Det er faktisk ikke så vanskelig. Jeg har fått nøkler til min manns rom og mine foreldres rom tidligere flere ganger. Eneste de har krevd er ID-en min. Føler med deg. Anonymous poster hash: 76e6d...4dc
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #9 Skrevet 30. september 2013 Hotellrommet sto i utgangspunktet på oss begge da det egentlig var meningen at vi skulle sammen! klarer ikke legge meg sliter me ød å puste Går bare frem og tilbake:((( Trodde aldri dette skulle skje oss Anonymous poster hash: eca1d...7d8
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #10 Skrevet 30. september 2013 Er vel best å bo litt fra hverandre i begynnelsen, til følelsene får roet seg og man ser hva man vil. Mulige utfall er at han trygler om å få komme tilbake igjen, eller at han starter et forhold med ei annen... det kan vi ikke vite nå. Litt mer komplisert blir det av at han ikke kan bo sammen med deg uten at han slutter i jobben, og dessuten får en jobb uten jobbseminarer... Så det spørs om han vil og kan få seg en ny jobb. Kjedelig at rommet egentlig var bestilt i ditt navn. Flere ville nok fått seg en lignende iverraskelse hvis de dukket opp på seminar. Hvordan reagerte jenta der, og de andre kollegene? Anonymous poster hash: 3a84c...499
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #11 Skrevet 30. september 2013 Kommer ikke til å stole på han igjen , klarer ikke. Flau over at kollegaer av han har sett meg flippe ut kommer aldri til å kunne se noen i øya igjen. jeg forstår ikke klarer ikke forstå hvordor? Vi skulle jo faen gifte oss!!! Bare lyst å spy... Anonymous poster hash: eca1d...7d8
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #12 Skrevet 30. september 2013 Hvordan kom du inn på hotellrommet uten nøkkel? Regner ikke med at du fikk utdelt en av resepsjonen sånn helt ute videre?Anonymous poster hash: f56d4...69a Samme lurer jeg på... Anonymous poster hash: 6e77b...f8d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #13 Skrevet 1. oktober 2013 Det er en fryktelig situasjon HI er havnet i om det skulle vise seg å stemme. Min intuisjon forteller meg derimot at dette bare er bullshit. Er det bare jeg som tror det? Anonymous poster hash: 5d1dc...928
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #14 Skrevet 1. oktober 2013 Det er en fryktelig situasjon HI er havnet i om det skulle vise seg å stemme. Min intuisjon forteller meg derimot at dette bare er bullshit. Er det bare jeg som tror det? Anonymous poster hash: 5d1dc...928 Nope... Anonymous poster hash: 4b453...719
Isola&Lille+julegave Skrevet 1. oktober 2013 #15 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg hadde benyttet tiden nå til å pakke alle tingene hans og sette de ut, samt bytte lås på døra. Terapi for deg, og helt nødvendig. Til barna får du fortelle at pappa skal flytte ut en stund. Jeg har vært der du er. Minus barn, heldigvis. Utroskap er for meg det ultimate svik og helt utilgivelig. Best å få han og driten hans ut av huset asap. Han har valgt å stikke pikken sin i noen andre og svikte og nedverdige deg på denne måten. Da må han ta konsekvensen av det.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #16 Skrevet 1. oktober 2013 Hei HI, Sender deg en klem, dette høres ut som den ultimate jævlige opplevelse... Men hallo, DU skal ikke være flau ovenfor kollegaene hans, DU skal ikke være flau for å se noen i øynene! Dette er ikke noe du har valgt å gjøre! Huff huff... Anonymous poster hash: 181a5...a07
erdbeer Skrevet 1. oktober 2013 #17 Skrevet 1. oktober 2013 Oh no... Send meg en melding hvis du trenger å snakke med noen utenforstående... Klem
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 1. oktober 2013 #19 Skrevet 1. oktober 2013 Tipper at mannen din og kollegaen har endel forklaringsproblemer overfor sine kolleger også nå Og godt er det! Dustefyr!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #20 Skrevet 1. oktober 2013 Hæ? Du finner resepsjonisten i dusjen? Men han har seg med en kollega? Anonymous poster hash: 08489...e37
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #21 Skrevet 1. oktober 2013 Hvordan kom du inn på hotellrommet uten nøkkel? Regner ikke med at du fikk utdelt en av resepsjonen sånn helt ute videre? Anonymous poster hash: f56d4...69a Dah, resepsjonisten var jo i dusjen, så resepsjonen var ubevoktet! Anonymous poster hash: 8587a...474
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. oktober 2013 #22 Skrevet 1. oktober 2013 Kanskje det er resepsjonisten fra mannens firma?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #23 Skrevet 1. oktober 2013 Hæ? Du finner resepsjonisten i dusjen? Men han har seg med en kollega? Anonymous poster hash: 08489...e37 Resepsjonisten fra arbeidsplassen hans ... ? Anonymous poster hash: 329da...dff
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #24 Skrevet 1. oktober 2013 Resepsjonisten der han jobber da dufus... Anonymous poster hash: 2a209...15e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå