Gå til innhold

hvordan få isofix-festene i bilen opp av setet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner dessverre ikke hva du mener... Er det barnesetet du sliter med å få løsnet, eller skal du feste et barnesete og vet ikke hvordan du gjør det? Isofix-festet skal ikke opp av setet!? Det skal jo sitte fast nedi der...

Mulig jeg er dum som ikke skjønner deg...

Anonymous poster hash: 3f47d...0ba

altså.. de festene som sitter i bilen. dem er under setet. finner dem ikke om jeg ikke tar opp hele setet ( ikke barnesete, men sete i bilen). Hvordan klare å klikke  festene på basen innpå de da?

hi

Anonymous poster hash: 226fb...e2a

Du skal dytte ned festene som er på barnestolen, ned i de trange åpningene som er imellom rygg og setet i bilen, og som er åpningen til bilfestene... Skjønner? Ikke så god til å forklare jeg :-)

I enkelte tilfeller følger det med noen klosselignende plastdingser som skal dyttes ned i festene i bilen før du setter på plass barnesetet også. Vet ikke helt hvorfor....

Annonse

Du skal dytte ned festene som er på barnestolen, ned i de trange åpningene som er imellom rygg og setet i bilen, og som er åpningen til bilfestene... Skjønner? Ikke så god til å forklare jeg :-)

ok da skjønner jeg. :) jeg bare dytter de basefestene ned i hullet, så klikker de seg på plass? Når jeg putter  fingrene nedi hullet finner jeg aldri de festene, så skulle tru dem var veldig bortgjemt.

hi

Anonymous poster hash: 226fb...e2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...