mama_82 Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Tenkte jeg skulle være tidlig ute i år. Synes det er lett å finne på kalendergaver til datteren min på 6 år, men veldig vanskelig til sønnen min på 3,5. Tips mottas med takk
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Klistremerker Blyanter Biler(kjøp en pakke med mange å del opp) Tannbørste Snop i helgene Sokker Truser/boksere Liten dusjsåpe Småfigurer Anonymous poster hash: 4cd6c...03c
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 En pakke med lego som deles opp i flere små pakker, slik at han kan bygge litt hver dag Eller så er jeg tom for ideer selv Skal ha til en på 4 år. Anonymous poster hash: 747a2...12e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 http://lekmer.no/leker/adventskalendere/kjente-karakterer/disney-planes-adventskalender-20131 Lurte også litt på å kjøpe denne, ta ut gavene og pakke de inn for så å henge de opp på kalenderen. Jeg er så lite kreativ Anonymous poster hash: 747a2...12e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå