Gå til innhold

Synes dette er SÅ urettferdig ;(

Anbefalte innlegg

Gjest novembertretten
Skrevet

Jeg er aboslutt ikke bitter,er kjempe lykkelig i mitt nye forhold,men stort sett er folk er inne i mot stemødre,men ikke i dette tilfelle,hvis samboeren og den nye ungen er viktigere og favoriseres foran min ,så bør faren holde seg vekk.

Anonymous poster hash: e6138...d36

Har du spurt faren om det er han som har betalt hele gaven da eller? Hva om mammaen til ungen betaler mesteparten? Skal DU bestemme hvor mye moren til barnet bruker på gave til sitt barn fordi barnet har et halvsøsken?

Herregud, du er helt på trynet her, HI, og jeg håper du er et troll!

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg mener i alle fall at jeg har rett her. Far favorisere hans nye barn,men jeg skal sørge for,hvis det forsetter slik at han ikke får samvær i hele tatt,nå er jeg ferdig med denne saken,for jeg vet jeg har rett her. og bryr meg lite hva dere tror ang jeg er Sjalu,det har ingenting med saken og gjøre,dette går utover min sønn.

Ja jøss, lykke til med å fjerne far fra barnets liv pga forskjellig pris på gaver til barna sine.. Skal nok mere til, holder du igjen barnet fra sin far, så er det du som er slem mot barnet deres.

Skrevet

Jeg mener i alle fall at jeg har rett her. Far favorisere hans nye barn,men jeg skal sørge for,hvis det forsetter slik at han ikke får samvær i hele tatt,nå er jeg ferdig med denne saken,for jeg vet jeg har rett her. og bryr meg lite hva dere tror ang jeg er Sjalu,det har ingenting med saken og gjøre,dette går utover min sønn.

Og jeg blir mer og mer sikker på at dette er trolleri, dette blir for dumt.

Anonymous poster hash: 903ce...86b

Skrevet

Så utrolig smart! Ta fra barnet sin far, så kan han vokse opp uten noen pappa - på den måten blir jo du den store stygge i guttens øyne når han blir stor. 

Hva tror du han bryr seg mest om???? En dum gave han fikk når han var 2,5 år eller at du tok fra han pappan hans??

Latterlig....

Anonymous poster hash: 273ce...af1
Skrevet

Gaver er uansett ikke en god nok grunn til og holde far borte fra sønnen å om du begynner og hindre samvær pga dette og far er oppegående og tar deg til retten så ligger du syltynt an.

Skrevet

Jeg får hele omsorgretten,kan bruke fortiden om han,og vet jeg får behold av blant annet barnevernet

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg får hele omsorgretten,kan bruke fortiden om han,og vet jeg får behold av blant annet barnevernet

Du virker usympatisk og lite reflektert.

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Hvis du virkelig gjør det,er du helt sykt barnslig, bare fordi ungene ikke fikk lik gave,men tro meg.det vil slå tilbake på deg selv

Skrevet

Er du tilbake igjen?

Gjest Morn du
Skrevet

Det som går utover din sønn, er ikke verdien på gaven, men mangel på samvær.

Dessuten er ikke en vogn en gave, den er en praktisk gjenstand.

Men jeg håper du skriver dette for å provosere.

Skrevet

Om jeg forsto dette rett så kjøpte de en vogn til babyen? Og en gave til deres felles?

Altså fikk babyen ingen gave i det hele tatt, kun fellesungen.

Vogn er ikke gave, men utstyr foreldre må kjøpe.

Anonymous poster hash: eab21...75c
Skrevet

Om jeg forsto dette rett så kjøpte de en vogn til babyen? Og en gave til deres felles?

babyen får en lær å gå bil, OG en sportsvogn, må jo forstå at HI raser, hvordan våger de å kjøpe babyutstyr de trenger til barnet sitt ;)

Anonymous poster hash: 44206...d65

Skrevet

babyen får en lær å gå bil, OG en sportsvogn, må jo forstå at HI raser, hvordan våger de å kjøpe babyutstyr de trenger til barnet sitt ;)

Anonymous poster hash: 44206...d65

He he

Skrevet

Merkelig at du tror du har så rett her og at det er så synd på deg når alle andre her inne mener noe annet... Må være vanskelig å være den eneste i verden som har rett, og slitsomt å dele verden med så mange syke mennesker.... For det er jo ytterst sjelden at flertallet har rett.

Anonymous poster hash: 273ce...af1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...