Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Det er nok ikke første gangen og heller ikke siste gangen noen skriver dette, men jeg må si det: Jeg er gravid! Det er nettopp blitt slutt mellom meg og bf pga utroskap. Vi har et barn sammen på 2 år. Nå sitter jeg her og gråter.... Dette kommer aldri til å gå bra. Jeg er på slutten av et studieløp. Jeg vet hva jeg MÅ gjøre. Men jeg VIL ikke. Anonymous poster hash: da83c...44c
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Dette klarer du fint Anonymous poster hash: d8794...c6d
IHHE Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Uff. For en vanskelig situasjon. Men bare du vet hva som er det rette løsningen for deg i denne situasjonen Gjør det du føler er mest riktig
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 For en glimrende sjanse! Nå får du TO barn, og ungen din får et SØSKEN! Og bare en bf å forholde seg til! Herlig! Tusenvis av alenemødre har mer enn ett barn. Og klarer seg utmerket! Tusenvis studerer også, og det går så bra så, de får til og med ekstra penger fra Lånekassen. Dette blir bra! Anonymous poster hash: 1bc84...ea3
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Ring amathea du, få snakket med noen utforstående, som har full forståelse for de tankene du sitter med nå: http://www.amathea.no/index.aspx?cat=1003
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Er i samme situasjon som deg, bare at jeg jobber. Har termin nå om en uke. Dette klarer du :-) Jeg har snakket mye med jordmoren min og psykologen på helsestasjonen. Anbefales :-) Anonymous poster hash: 98a77...980
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 Herregud, folk her snakker som om dette er helt supert. Det er ingenting positivt med å få barn med en du ikke er sammen med. Men hei, jeg hadde nok ikke tatt abort selv, men ikke tro at det ikke blir tøft! Anonymous poster hash: 09be6...e06
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #8 Skrevet 1. oktober 2013 Det er jo selvfølgelig ikke en drømmesituasjon. Men jeg hadde ikke tatt abort bare pga at jeg ble alene, hvis jeg ønsket barnet. Og det kommer nok til å bli knalltøft. Men småbarnsperioden varer jo ikke evig, og det vil bli lettere etter hvert. Man kan klare alt man vil klare :-) Anonymous poster hash: 98a77...980
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #9 Skrevet 1. oktober 2013 Han ønsker barnet... Jeg vet ikke. Føler alt er bare kaos i hodet mitt nå. Dette skjedde på verst tenkelig tidspunkt. Takk for gode ord. Jeg trenger det nå. Har ingen å prate med om dette. Anonymous poster hash: da83c...44c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #10 Skrevet 1. oktober 2013 Har vært gjennom akkurat det samme som deg. Og mitt barn var til og med yngre enn ditt. Ingen drømmesituasjon, og jeg vet hvor tøft du har det nå. For meg var abort helt uaktuelt. Og det har gått veldig fint. Dette klarer du. Prøv å finn noen å prate med f.eks, fastlegen din eller noen andre. Det hjalp meg masse. Vil gi deg en klem. Anonymous poster hash: 4575e...2dd
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #11 Skrevet 1. oktober 2013 (endret) . Endret 1. oktober 2013 av Moderator-IS Innlegget sprer bevisst usanneheter eller på annen måte oppfattes som upassende.
Musemorbr / Skrevet 1. oktober 2013 #12 Skrevet 1. oktober 2013 (endret) . Endret 1. oktober 2013 av Moderator-IS Svar på slettet innlegg.
Ugl@ ruger... Skrevet 1. oktober 2013 #13 Skrevet 1. oktober 2013 Vanskelig valg, men anbefaler du velger det som FØLES riktig for deg og dere i situasjonen. Leser at barnefaren ønsker barnet, det gjør saken noe lettere hvis du velger å beholde, men dette er DITT valg.
Mononoke Skrevet 1. oktober 2013 #14 Skrevet 1. oktober 2013 Huff, skjønner at du har det helt jævlig nå Har ikke så mye annet å komme med enn en varm tanke til deg og en klem.Er han far til ditt første barn også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå