Gå til innhold

Svigers har mer sex enn oss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det irriterer meg sykt over at de to som er godt over 50, skal og alltid har hatt et mer aktivt sexliv enn oss. Sønnen deres får faen meg lære litt av sin far! Her har vi sex to ganger i måneden, hvor jeg som oftest ikke kommer uansett. Jeg er bare 25 år gammel og blir helt gærn i hodet av tanken på at folk har det så mye bedre enn oss. Nå føler jeg meg lite sexy, og skjønner ikke hva som er galt med meg. Jeg har lyst men ikke han. Når vi først har sex, føler jeg meg som sagt ikke sexy, fordi jeg føler at han gjør det kun for å tilfredsstille sin behov, og ikke fordi han elsker meg/syns jeg er tiltrekkende. Dette har gått veldig utover selvtilliten.

Anonymous poster hash: 0c9b8...77d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du så mye om svigersene dine sitt sexliv?

Anonymous poster hash: 61a91...ae5

Skrevet

Eg er overraska over at du veit ståda i sexlivet til svigers..

Skrevet

Du får spørre svigerfar om hjelp da vettu ;)

Anonymous poster hash: a970a...610

Skrevet

Har et godt forhold med svigermor.

Hi

Skrevet

Kanskje han rett og slett ikke er et seksuelt menneske, det å være mann er ikke ens stemt med at man liker å ha mye sex, eller liker sex generelt sett. Noen ser det bare som en nødvendighet av og til. Dere må nesten snakke sammen om hvorfor det er slik, eller så må du nok bare godta at det er slik dere vil ha det, om du ikke går ifra han.

Anonymous poster hash: d9737...a8b
Skrevet

Nå kjente jeg plutselig en enorm takknemlighet bre seg i kroppen, takknemlighet over at dette er informasjon jeg IKKE har i forhold til egne svigerforeldre. Takk og lov!

Jeg vil ikke en gang tenke på hvordan du har tilegnet deg denne informasjonen..

Synd at du sliter med eget sexliv altså, og lav selvtillit, men problemet ditt druknet helt i det faktum at du sammenligner egent sexliv med svigers..

Anonymous poster hash: 1370b...c3f
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Har et godt forhold med svigermor.

Hi

Altså, jeg har et knallgodt forhold til min svigermor jeg også, men jeg priser meg lykkelig over at jeg ikke vet om de i det heletatt har sex lenger :-o

Har du snakket med han om det? Kanskje han rett og slett ikke ser sex som noe annet enn en nødvendighet for å reprodusere, og ellers bare en måte å "tømme" seg på. Eneste måten å finne ut av det på er at dere snakker sammen. Men for all del, ikke fortell han om sexlivet til foreldrene hans! ;)

Skrevet

menn i 50 årene får som regel en ny giv når det gjelder sex.. sånn bare slik du vet det.. ikke sikkert de var like  "aktive"  10 år siden.

Anonymous poster hash: 36e89...eb1
Skrevet

De er voksne mennesker som har sex, hva er så ufattelig unormalt med det :-s er tross alt ikke mine foreldre!

Hi

Skrevet

Kanskje han rett og slett ikke er et seksuelt menneske, det å være mann er ikke ens stemt med at man liker å ha mye sex, eller liker sex generelt sett. Noen ser det bare som en nødvendighet av og til. Dere må nesten snakke sammen om hvorfor det er slik, eller så må du nok bare godta at det er slik dere vil ha det, om du ikke går ifra han.

Kanskje han rett og slett ikke er tiltrukket av meg lenger. :-( Vi gikk fra daglig aktivitet til to ganger i måneden på fem år. <\3

Hi

Skrevet

Hvis du har så godt forhold til svigermor, så kanskje dere kan dele litt på svigerfar :)

Anonymous poster hash: 32aaf...ab1
Skrevet

Nå er det vel ikke uvanlig at barnløse, eller folk med store barn som kan passe på seg selv (og dermed ikke har våkenetter, ungemas osv) gjerne har oftere sex enn dem i småbarnsfasen da.

Utover det- guuud så glad jeg er for at jeg ikke aner noe om svigers' (eller mine egne foreldres for den del) sexliv. *Jaiks*

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

De er voksne mennesker som har sex, hva er så ufattelig unormalt med det :-s er tross alt ikke mine foreldre!

Hi

Fortsatt alt for tett bånd for min sin del.. Ja, de har sex, men man trenger ikke få det fortalt.. Hadde aldri falt meg inn å spørre om sexlivet til svigers, og hadde nok fått litt spader om svigermor spurte hvordan sexlivet vårt er.. Blir for sært for min del :-p

Skrevet

Hvis du har så godt forhold til svigermor, så kanskje dere kan dele litt på svigerfar :)

*kastet litt opp* ÆSJ!!

Skrevet

*kastet litt opp* ÆSJ!!

herrefred, det var tull :-)

Skrevet

Hi

Akkurat DET finnes jo ikke unormalt, det er jo kjempefint at de har masse sex.

Det som er unormalt er jo at hun forteller svigerdatteren om det. Dette er ting man normalt ikke vet, og overhode ikke vil vite hverken om egne foreldre eller svigerforeldre.. Uff..

Anonymous poster hash: 1370b...c3f

Skrevet

Jeg har og et veldig godt forhold til svigermor, men et sted går grensa, skal da for faen ikke vite om sexlivet deres.

Anonymous poster hash: 64eb7...899

Skrevet

Kanskje han rett og slett ikke er tiltrukket av meg lenger. :-( Vi gikk fra daglig aktivitet til to ganger i måneden på fem år. <\3

Hi

Eller du må se at det er forskjell på nyforelsket, forelsket og det å elske noen, normalen er mye sex i starten av forholdet, så roer det seg over tid til "normalen", da kommer det jo an på hvem sin normal det går til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...