Gå til innhold

Fikk ingen bursdagsgave..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har dratt på jobbreise og blir borte i 3 mnd. En uke etter at han dro hadde jeg bursdag og han spurte hva jeg ønsket meg før han dro. Jeg hadde ikke tenkt over saken og fortalte han det.

Dumme meg så for meg at han kom til å ringe på bursdagen å be meg gå et sted å lete frem en overraskelse...noe som ikke skjedde selvfølgelig. Han ringte såvidt sent på kvelden for å gratulere over en meget dårlig telefonlinje. Det kunne jo ikke han noe for men jeg ble litt skuffet likevel..

Jeg pleier ikke å forvente mye gaver og slikt, men siden han spurte trodde jeg kanskje at jeg fikk noe denne gangen. Fikk ikke noe i fjor heller(første året vi var sammen) siden han var bortreist.

Hva synes dere, har jeg helt feil forventninger?

Anonymous poster hash: f8baf...dca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han kjøper noe til deg mens han er borte? Jeez.. chill..

Anonymous poster hash: 490dc...70f
Skrevet

Han spurte hva du ønsket deg, og du ga ingen svar. Mannfolk som spør som slikt, er av de som bruker lang tid på å finne på noe til gave, han spurte, fikk ingen svar og rakk derfor ikke kjøpe noe.. Eller han anså svaret ditt som et "jeg trenger ikke noen gave" svar.

Anonymous poster hash: 68270...eb9
Skrevet

Pakk tingene hans mens han er bortevekk og kast han på hue og rævva ut!!

Anonymous poster hash: 24e02...f68

Skrevet

Han har vært på like lange jobbreiser flere ganger tidligere og har aldri hatt med noe hjem så merkelig om han begynner med det nå.

Skrevet

Han har vært på like lange jobbreiser flere ganger tidligere og har aldri hatt med noe hjem så merkelig om han begynner med det nå.

Jeg tenkte siden han spurte deg hva du ønsket deg til bursdagen din.. 

Kanskje han vil se reaksjonen din når du åpner gaven? Om ikke er det ikke verdens undergang....

Skrevet

Nei vet du - jeg skjønner deg kjempegodt! Dvs om han har fått gave fra deg?

Du må nok bare fortelle han hvordan du ønsker å feire og si at du er lei deg!

Anonymous poster hash: ca342...0d3

Skrevet

du er nok ikke i hans tanker så lenge han ringer sent på kvelden da er jo bursdagen nesten over.

Anonymous poster hash: e1017...89f
Skrevet

du er nok ikke i hans tanker så lenge han ringer sent på kvelden da er jo bursdagen nesten over.

Anonymous poster hash: e1017...89f

ikke si det da, kanskje han har en jobb der det er umulig å ta en telefon når man måtte ønske

Anonymous poster hash: 50745...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...