Gå til innhold

Nespresso kaffemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på å kjøpe meg en av de små og ha på kontoret... Ser de har Pixie og U på tilbud på Kitch'n.

Noen som har disse? Er de like bra som større maskiner? Snakk om 2-3 kopper for dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt :-)

Skrevet

Vi fikk Nespresso U og jeg ikke fornøyd. Den holder ikke på varmen i kaffen, og den henger seg ofte opp. Hadde garantert lagt inn litt ekstra penger for å få en bedre maskin.

Anonymous poster hash: 5f2e8...c26

Skrevet

Vi har pixie

Veldig fornøyde. Super maskin for oss som liker sort kaffe, og ikke steamer melkeskum og styrer på.

Lett å bruke, lett å holde ren. Kaffen er super.

Skrevet

Da blir det Pixie da:)

Liker svart kaffe :-)

Skrevet

Vi fikk Nespresso U og jeg ikke fornøyd. Den holder ikke på varmen i kaffen, og den henger seg ofte opp. Hadde garantert lagt inn litt ekstra penger for å få en bedre maskin. Anonymous poster hash: 5f2e8...c26

Slik skal den ikke være.

Kontakt Nespresso, de er supre på reklamasjoner.

Skrevet

Lurte på å kjøpe meg en av de små og ha på kontoret... Ser de har Pixie og U på tilbud på Kitch'n.

Noen som har disse? Er de like bra som større maskiner? Snakk om 2-3 kopper for dag...

Den eneste forskjellen på Pixie og U er designet. Brukervennligheten og kaffen som kommer ut er nøyaktig den samme. Så velg det designet du liker best :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...