Ooops I did it AGAIN Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Lurte på å kjøpe meg en av de små og ha på kontoret... Ser de har Pixie og U på tilbud på Kitch'n. Noen som har disse? Er de like bra som større maskiner? Snakk om 2-3 kopper for dag...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Vi fikk Nespresso U og jeg ikke fornøyd. Den holder ikke på varmen i kaffen, og den henger seg ofte opp. Hadde garantert lagt inn litt ekstra penger for å få en bedre maskin. Anonymous poster hash: 5f2e8...c26
MrsMilla Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Vi har pixie Veldig fornøyde. Super maskin for oss som liker sort kaffe, og ikke steamer melkeskum og styrer på. Lett å bruke, lett å holde ren. Kaffen er super.
Ooops I did it AGAIN Skrevet 30. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2013 Da blir det Pixie da:) Liker svart kaffe :-)
It's all about me Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 Vi fikk Nespresso U og jeg ikke fornøyd. Den holder ikke på varmen i kaffen, og den henger seg ofte opp. Hadde garantert lagt inn litt ekstra penger for å få en bedre maskin. Anonymous poster hash: 5f2e8...c26 Slik skal den ikke være. Kontakt Nespresso, de er supre på reklamasjoner.
It's all about me Skrevet 30. september 2013 #8 Skrevet 30. september 2013 Lurte på å kjøpe meg en av de små og ha på kontoret... Ser de har Pixie og U på tilbud på Kitch'n. Noen som har disse? Er de like bra som større maskiner? Snakk om 2-3 kopper for dag... Den eneste forskjellen på Pixie og U er designet. Brukervennligheten og kaffen som kommer ut er nøyaktig den samme. Så velg det designet du liker best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå