Gå til innhold

Pris på strikket babyteppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne skal strikke babyteppe for meg. 200kr for garnet- men hva betaler jeg henne? Er i alpakka.

Blir litt over 1x1 m.

Anonymous poster hash: b52c4...575

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med 500 kr totalt, og en flaske vin?

Anonymous poster hash: 2e301...453
Skrevet

det er MYE jobb med et sånt teppe! Strikket et sånt selv på samme str til minsten..Tok tid og var utrolig kjedelig, hehe! Så 500,- + vin høres ut som et bra forslag :)

Anonymous poster hash: 4d3f9...46c
Skrevet

Tusen takk- da gjør jeg det. :)

Skrevet

Det kommer jo litt ann på hvor lang tid hun bruker på det. Tykkt garn går fortere enn tynt, om det skal være mønster eller være helt enkelt. Hvor mye syntes du tiden hennes er verdt?

Anonymous poster hash: 48fd4...2d4
Skrevet

Garnet er alpakka/silke- pinne 6.

Vi gikk sammen på kjøpesenteret og jeg så et nydelig teppe oppi vognen til en bekjent. Vi kom i prat om pleddet.

Etterpå sa jeg til min venninne at jeg skulle ønske jeg kunne strikket et slik selv. Hun sa hun da kunne gjøre det om jeg kjøpte garnet. Da jeg spurte hva hun skulle ha for det, så dukke det være opp til meg.

Og DET er vanskelig det!

Skrevet

Garnet er alpakka/silke- pinne 6.

Vi gikk sammen på kjøpesenteret og jeg så et nydelig teppe oppi vognen til en bekjent. Vi kom i prat om pleddet.

Etterpå sa jeg til min venninne at jeg skulle ønske jeg kunne strikket et slik selv. Hun sa hun da kunne gjøre det om jeg kjøpte garnet. Da jeg spurte hva hun skulle ha for det, så dukke det være opp til meg.

Og DET er vanskelig det!

En farge, ikke noe mønster.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...