Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Hadde riding på hest for barn her forleden, og må med hånd på hjerte si at jeg aldri noensinne har opplevd maken. Jeg har ikke barn og begynner sannelig å lure på hva som skjer når en blir foreldre. Er det slik at da må alle ta mer hensyn til deg hele tiden fordi du er blitt viktigere? Mer motbydelig oppførsel av kvinner skal du lete lenge etter. Jeg tok i mot foreldre og barn, tok betaling og gikk ved siden av hesten. Køsystemet knakk helt sammen etter en time fordi flere mammaer folangte å komme foran i køen, deres barn måtte jo tisse, eller var sultne, eller sinte, eller utålmodige. Hvilket resulterte i krangel mellom mødrene. Jeg måtte skjære gjennom hele dagen og si at det er ikke snakk om å hoppe i køen for folk sto der i timesvis. Jeg fikk så huden full fordi jeg var jo så ung og kunne ikke forstå meg på barn og at jeg måtte gjøre unntak for Deres barn. Etter noen timer kom det en mor drassende på ungene og bare puttet penger i jakka mi, og fulgte opp med "nå er det vår tur, ikke sant?". Jeg svarte "nei, her må vi følge køsystemet og jeg kan ikke gjøre unntak på det". Faren kom da bort til meg og sa " den hesten er vår" og satte ungen på hesten. Kunne jo ikke lage en sene og gjøre det ubehagelig for barnet så det ble til at jeg måtte gå med hesten, hvilket selvfølgelig skapte et baluba uten like blandt de gjenværende mødrene. For å toppe lista av ufordragelige kvinnfolk måtte jeg avslutte hesteridningen fordi hesten tråkket feil og skadet foten. Den var tydelig medtatt og blødde. Da presterer en dame å si, "det er jo ditt ansvar at alle i køen får ri. Vi har stått her så lenge så du får bare få hesten til å gå". Trodde jeg skulle spy der og da. Virker som om at mange mister helt fotfeste av å få barn. Aldri i verden at jeg gjør den drittjobben igjen. Noen mødre blir rett og slett hurper.. Anonymous poster hash: 8138a...546
Soon to be mum Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Jøss...! Du har all min medfølelse!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Høres ut som du har truffet på verste sort. I sånne tilfeller er det lov å være frekk tilbake. Kunden har ikke alltid rett. Anonymous poster hash: 8da90...571
Ileus Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Hadde kastet meg på hesten og ridd avgårde og latt krangledamene stå igjen og lure på hva som skjedde.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Aldri opplevd dette. Anonymous poster hash: df915...00e
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Hvor i alle dager er det du bor da? Aldri hørt maken.. Her tror jeg hovedproblemet er at disse folka er "kjerringer" fra før av, mødre eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 Ha ha, ja vi blir kjerringer alle sammen dessverre . Skrev et innlegg om dette like etter jeg hadde født og sa at jeg synes forskjellen mellom BIM og DIB var at alle hadde blitt kjerringer og lurte på om jeg også snart ville bli det- og gjett om det var mange sure glefs jeg fikk av det innlegget ;D! Anonymous poster hash: 0b0a4...4bf
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. september 2013 #8 Skrevet 30. september 2013 huff, jeg kan bare beklage på vegne av alle mødre, slik er ikke grei oppførsel.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #9 Skrevet 30. september 2013 Jøss! Snakk om å være uheldig! Er ofte på ridning på jentungen og har aldri opplevd noe slikt. Anonymous poster hash: dc1ca...cf4
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #10 Skrevet 30. september 2013 Du kødder nå? Du må ha møtt på de verste av de verste.. Aldri hørt på maken.. Anonymous poster hash: aaf8b...91a
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #11 Skrevet 30. september 2013 Da jeg var vikar på en barneskole så hadde den en lærer ved samme skole fått kneskålene knust av en sinna pappa..... Noen foreldre er ikke helt gode når det gjelder barna sine ;o. Anonymous poster hash: 0b0a4...4bf
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #12 Skrevet 30. september 2013 Hjelp, enkelte mødre er tydeligvis helt syke (og fedre tydeligvis etter forrige innlegg :/ ) Jeg har heldigvis aldri opplevd noe lignende, og hadde det vært meg hadde jeg nok tatt med hesten vekk fra stedet. Uansett om mødrene sikkert hadde klikket, altså med slik oppførsel er det en risiko for at selv en skolehest reagerer. Anonymous poster hash: f5d8b...3c5
Nichotine Skrevet 30. september 2013 #13 Skrevet 30. september 2013 Å herregud! Enig med folk her som sier du skulle tatt hesten med og gått!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #14 Skrevet 30. september 2013 Skjønner det er kjedelig og vente så lenge, men stakkars hest da som ble skadet håpe det ikke var så veldig alvorlig med hesten. Er for mye duste folk ute dessverre Anonymous poster hash: 4d8f2...ddb
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #15 Skrevet 30. september 2013 Det var ikke noe valg å la damene få ridetiden sin etter skaden Det fikk de fint godta, selv om en klarte å rile av seg "at jeg var useriøs".. Anonymous poster hash: 8138a...546
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #16 Skrevet 30. september 2013 Det var ikke noe valg å la damene få ridetiden sin etter skaden Det fikk de fint godta, selv om en klarte å rile av seg "at jeg var useriøs".. Anonymous poster hash: 8138a...546 Nei, men himmel.. De damene burde få litt mer vett i knollen. Du må jo såklart tenke på hestens beste Langtifra useriøs når du tenker på hestens beste-- Anonymous poster hash: aaf8b...91a
mamma_bergen Skrevet 30. september 2013 #17 Skrevet 30. september 2013 Det var ikke noe valg å la damene få ridetiden sin etter skaden Det fikk de fint godta, selv om en klarte å rile av seg "at jeg var useriøs".. Anonymous poster hash: 8138a...546 Kjempeuseriøs...Herrefred for noen mennesker!! Jeg blir helt matt av hvordan voksne "oppegående" mennesker kan oppføre seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå