Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Badet har også inngang fra gang! Meninger? Ville dere droppet å kjøpe eller gitt mindre pga det? Anonymous poster hash: 1bddb...8c7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Hadde lukket den åpningen sporenstreks :-) Anonymous poster hash: e8097...61b
Edelweis Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Do og kjøkken hører ikke sammen tenker jeg da.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Det er bad uten do. Hi Anonymous poster hash: 1bddb...8c7
Strandloppa og lillebror Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Jeg syns det er unaturlig med en åpning mellom kjøkken og bad. Hadde lukket igjen den åpningen.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Har ikke tid til å lukke, og vil heller bruke penger på nyhuset. Badet har nye plater fra 2012, ny innredning og varmekabler. Megler er skikkelig negativ til badet vårt:( Så derfor spør jeg litt rundt! Anonymous poster hash: 1bddb...8c7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 Flere? Anonymous poster hash: 1bddb...8c7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #8 Skrevet 30. september 2013 Klart negativt. Skulle jeg kjøpt det måtte resten vært fantastisk. Anonymous poster hash: dcf64...08d
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #9 Skrevet 30. september 2013 Vi hadde det slik når vi leide en del år tilbake. Never again! Følte jeg luktet "dagens middagsmeny" hver gang jeg var nydusja! Anonymous poster hash: e321d...ddd
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #10 Skrevet 30. september 2013 Æsj. Det ville jeg aldri kjøpt! Ville fjernet hele døra og bygget vegg om jeg var selger. Bad og kjøkken hører absolutt ikke sammen!!! Anonymous poster hash: ebff4...7ed
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #11 Skrevet 30. september 2013 Jeg hadde droppet å kjøpe. (Om mannen var handy kanskje vi ville kjøpt og bygget igjen døren) Anonymous poster hash: 77cb5...ea7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #12 Skrevet 30. september 2013 uaktuelt Anonymous poster hash: 992bc...3ed
Virginia. Skrevet 30. september 2013 #13 Skrevet 30. september 2013 Den burde ikke være der! Det kan gi problemer med mugg og råte, hvis ikke det har gjort det allerede! Bad er våtrom med ekstra membran som beskyttelse mot fuktskader, og det er ikke kjøkken. Vil tro løsningen ikke er lovlig.... Sjekk fuktnivåene på kjøkken+ riv av tapet og fliser noen steder og sjekk hvordan det er under.
Virginia. Skrevet 30. september 2013 #14 Skrevet 30. september 2013 Ville kun kjøpt dersom grundigere undersøkelser ikke viste fuktskader noe sted.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #15 Skrevet 30. september 2013 :( Er originalt fra 60-tallet. Får ikke gjort noe med det, men kjenner jeg gruer meg ekstra til å selge nå Ellers er leiligheten pen, alle rom det lagt lavstruktur strie og nymalt. Kjøkken fra 2011/2012. Nye laminat gulv i alle rom og nye dører inn til alle rom. Leiligheten er gjennomgående pen, lys, meget bra beliggenhet med panoramautsikt over hele byen. Og baderomsplater fra 2012. Ingen fukt, og god gjennomluftning. Men føler megler selger det som oppussingsobjekt pga badet:( Skjønner bare ikke at det er SÅ negativt med den skyvedøra, som msn ikke engang trenger å la stå åpen:( Men takk for innspill alle sammen;) Anonymous poster hash: 1bddb...8c7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #16 Skrevet 30. september 2013 Den døra er heller ikke eneste inngang til kjøkkenet, da man kan "gå rundt", fra gang til stue, til kjøkken, til bad og så inn i gangen igjen. Toalettet er eget rom! Men det hjelper vel ikke:( Anonymous poster hash: 1bddb...8c7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #17 Skrevet 30. september 2013 Men hvordan kan jeg lukke den igjen, uten å måtte ta bad og kjøkken på nytt, og uten at det koster skjorta? Anonymous poster hash: 1bddb...8c7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #18 Skrevet 30. september 2013 Den burde ikke være der! Det kan gi problemer med mugg og råte, hvis ikke det har gjort det allerede! Bad er våtrom med ekstra membran som beskyttelse mot fuktskader, og det er ikke kjøkken. Vil tro løsningen ikke er lovlig.... Sjekk fuktnivåene på kjøkken+ riv av tapet og fliser noen steder og sjekk hvordan det er under. Selvfølgelig er dette lovlig. Jeg kan da ikke begynne å rive ned vegger/tapet rett før visning! Fliser har jeg ikke. Men badet er gjort av håndverker og det er ikke mugg eller råte i leiligheten! Anonymous poster hash: 1bddb...8c7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #19 Skrevet 30. september 2013 Hvis jeg tetter med glassbyggersten da? Blir det seende rart ut, eller hadde det vært bedre? Anonymous poster hash: 1bddb...8c7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #20 Skrevet 30. september 2013 Hvis jeg tetter med glassbyggersten da? Blir det seende rart ut, eller hadde det vært bedre? Anonymous poster hash: 1bddb...8c7 Det hadde absolutt ikke vært bedre. Det ser ganske harry ut, synes jeg. Nei, gå på med friskt mot, om resten av leiligheten er strøken som du sier, bør folk klare å se bort fra den lille tingen. spesielt dersom det er plater på veggene på badet, er det faktisk ikke så vanskelig å gjøre noe med. Men ut fra beskrivelsen ligger kanskje leiligheten i veldig sentrumsnært storbyområde, og fok er kanskje veldig redde for å måtte løfte en finger når de kjøper leilighet og hus i slike områder... Anonymous poster hash: 523f6...5f7
Gjest Vicky Pollard Skrevet 30. september 2013 #21 Skrevet 30. september 2013 Spesielt... Det er jo uansett ikke sååå mye å fikse muligens? Koster ikke millioner å tette igjen heller da. For Guds skyld, dropp glassbyggersten, hvor teit blir ikke ddet? Det er jo vel like mye arbeid som å ymtette igjen...
Virginia. Skrevet 30. september 2013 #22 Skrevet 30. september 2013 Den burde ikke være der! Det kan gi problemer med mugg og råte, hvis ikke det har gjort det allerede! Bad er våtrom med ekstra membran som beskyttelse mot fuktskader, og det er ikke kjøkken. Vil tro løsningen ikke er lovlig.... Sjekk fuktnivåene på kjøkken+ riv av tapet og fliser noen steder og sjekk hvordan det er under. Selvfølgelig er dette lovlig.Jeg kan da ikke begynne å rive ned vegger/tapet rett før visning! Fliser har jeg ikke. Men badet er gjort av håndverker og det er ikke mugg eller råte i leiligheten! Anonymous poster hash: 1bddb...8c7 Dette kan du tydeligvis ikke mye om.... Det er ikke en selvfølge at dette er lovlig. På slutten av 2000- tallet nå ble det innført svært strenge våtromskrav/ forskrifter. Du kan ikke tette det igjen hvordan du vil heller, men må følge våtromsnormer. http://www.juss.info/vatromsnormen/
Virginia. Skrevet 30. september 2013 #23 Skrevet 30. september 2013 Megleren har rett i at dette kun kan selges som oppussingsobjekt, når det er soleklare mangler på forskriftene som gjelder i dag.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #24 Skrevet 30. september 2013 Det er sentrumsnært, men langt ifra som å bo i byen. 12 min med tbane til Oslo sentrum, men her er det masse grønne arealer og bilvei som går rundt blokk-området:p Hater selv glassbyggersten, men får helt hetta når alle svarene bekrefter meglers holdning til leiligheten. Jeg maler og fikser alt annet som en gud om dagen, så kjempekjipt om den ene døra skal ødelegge så mye:( Sånne tresco-plater har jo til og med lengre levetid enn flislagte bad! Selv så jeg det praktiske med å kunne stå på kjøkkenet og ta oppvasken, og samtidig ha full kontroll på 4-åringen i badebalja. Itilegg var det vaskemaskin på kjøkkenet før, så da slapp jeg å gå så mye frem og tilbake. Anonymous poster hash: 1bddb...8c7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #25 Skrevet 30. september 2013 Megleren har rett i at dette kun kan selges som oppussingsobjekt, når det er soleklare mangler på forskriftene som gjelder i dag.Jeg vet det ikke er fuktighet i leiligheten. Og det blir jo feil å kalle hele leiligheten for ett oppussingsobjekt pga ett rom!!!! Anonymous poster hash: 1bddb...8c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå