Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Hadde veldig positiv EL test (teststrek sterkere enn kontrollstrek) for 15 dager siden. For 14 dager siden var testen negativ. Har i dag hatt en del utflod, men ingen tegn til mens. Kan jeg være gravid?:-) Anonymous poster hash: 34df6...a12
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Du får ikke svar på det av og spørre her du må ta en test Anonymous poster hash: 35eb8...3d8
anonymemammaen Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Det er det kun en graviditetstest som kan svare på. Test deg i morgen tidlig. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Om du er så dum at du spør det spørsmålet på et forum så håper jeg, for barnets skyld, at du IKKE er gravid! Jeg er av den formening om at man burde være voksen og ha LITT hjernekapasitet om man skal skaffe seg barn. Krysser alt jeg har for at du ikke er gravid, og håper ikke du blir det med dete første heller... Anonymous poster hash: 6dd6a...23e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Om du er så dum at du spør det spørsmålet på et forum så håper jeg, for barnets skyld, at du IKKE er gravid! Jeg er av den formening om at man burde være voksen og ha LITT hjernekapasitet om man skal skaffe seg barn. Krysser alt jeg har for at du ikke er gravid, og håper ikke du blir det med dete første heller... Anonymous poster hash: 6dd6a...23e Jeg tipper du har hatt med gørrtrassige unger å gjøre med idag! De må virkelig ha kjørt deg helt ut Du er i hvert fall muggen. HI: Ta en test imorra. Ingen andre enn en test som kan svare deg. Anonymous poster hash: 08488...44b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå