ms.Pond Skrevet 3. oktober 2013 #51 Skrevet 3. oktober 2013 Stemmer for den - men jeg tror jeg vil ta kjolekjøp etter sjokoladefråtsing (eller skal det hete -smaking?) - bare for å være sikker på at kjolen fortsatt vil sitte på etter en bedre julemiddag. Jeg kan ta med vin som er per-fekt til sjokolade i de fleste former, og da særlig brownies. Overnatting sier jeg takk og takk til! Jeg tviler på at de tar imot nattegjester på sjokoladefabrikkene, selv om det er en fantasi akkurat nå...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. oktober 2013 #52 Skrevet 3. oktober 2013 Å, herregud- sjokoladehotell ja! DET hadde vært husmorferien sin det! .... Når jeg tenker meg om kan man nok noen ganger døpe om huset mitt til akkurat det da... *Kremt*
ms.Pond Skrevet 3. oktober 2013 #53 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg ville vært en fast stamgjest jeg! Både der og i kjolebutikken, ettersom jeg antakelig måtte ha gått opp en størrelse for hvert besøk.
bIomstre Skrevet 3. oktober 2013 #54 Skrevet 3. oktober 2013 Aldri så galt... Kanskje har jeg både nymalt loftsstue og ny tapet i gangen innen de drar! Sist ble det bygget lekestue i hagen Sakki. Driftige svigers med andre ord. Tipper likevel det blir bra å få soffan tilbake Om rundt 336 timer...Sofa har vi masse av, dessuten tør ingen nærme seg dronningplassen! Kjøleskapet derimot blir fint å få for seg selv. Kan fint overleve at ting ikke er å finne på sin vante plass, men at det ikke er pakket inn... Urg...
bIomstre Skrevet 3. oktober 2013 #55 Skrevet 3. oktober 2013 Å, herregud- sjokoladehotell ja! DET hadde vært husmorferien sin det! .... Når jeg tenker meg om kan man nok noen ganger døpe om huset mitt til akkurat det da... *Kremt* Jeg stiller med sjokolade på hodeputa
bIomstre Skrevet 3. oktober 2013 #56 Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Den jærske sjokoladetogtur: Stopp 1 - De 2 sjokoladefabrikker i Eigersund Stopp 2 - (sjokolade)Iskremgården på Vigrestad (Hold på sjokoladen på Bryne stasjon, her har de sjokoladetyver!) Stopp 3 - Q-meieriet sjokolademelk på Klepp Stopp 4 - Pralin sjokoladeverksted i Sandnes Stopp 5 - Sjokoladepiken i Stavanger God tur Endret 3. oktober 2013 av bIomstre
ms.Pond Skrevet 4. oktober 2013 #57 Skrevet 4. oktober 2013 Chocolatastic! Kjenner jeg smelter litt allerede
ms.Pond Skrevet 4. oktober 2013 #58 Skrevet 4. oktober 2013 Å, nå kom jeg på et lite sjokoladeverksted som holdt til 10 min fra der jeg vokste opp. Jeg fant heldigvis ikke ut av at de eksisterte før jeg var så godt som voksen Men de hadde poser med "brekksjokolade", altså plater og figurer som var knust osv, som de solgte for en slikk og ingenting. Store sjokoladechunks i alle smaker og farger. Mmmmmmm, det var saker! Tror jeg må lage meg sjokolade i dag og stappe den full med sunne ting, så jeg kan spise den med god samvittighet
frk Nilsen Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #59 Skrevet 5. oktober 2013 Lørdag og ikke en eneste ussel sjokoladebit har funnet plass i munnen min! Lagde vafler på jobb i går, ikke en eneste vaffel ble spist. På fredagskaffen holdt jeg meg unna kakene *klappesegselvpåskuldra*
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. oktober 2013 #60 Skrevet 5. oktober 2013 Flink du er, Nilsen. Her har jeg startet dagen med litt Kvikklunsj-melkesjokolade, samt en halv kakemann! Tar igjen for manglende snopespising i uka!
LilleBjella Skrevet 5. oktober 2013 #61 Skrevet 5. oktober 2013 Herregud herregud herregud. Hadde glemt følelsen av dagen derpå. Etter enorme mengder øl, norske flagg, tyske gloser, ompa ompa, pølser, kringler og allsang - ispedd litt disco-dancing som dessert - i går, må jeg komme meg gjennom dagen i ikke like god form som i går. Ikke kvalm og ikke vondt i hodet, men er så fyyyyyyyysen at jeg tror jeg døøøøøøøøøøøør. Har allerede spist opp ungenes Skittles-poser og rester fra mannens fredags-digg. Nå er det ikke mer å spise i dette huset, så snart må det handles. Åh, jeg må ha dopet mitt! Mulig jeg ikke er helt edru enda heller, når jeg tenker meg om...Sjarmerende.
ms.Pond Skrevet 5. oktober 2013 #62 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg fant sjokoladedekte rosiner, og tenkte med meg selv at i dag kan det regnes som frukt, og at ejg derfor kan spise med god samvittighet og kalle det en av fem om dagen Åh selvlureri er fantastisk
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. oktober 2013 #63 Skrevet 5. oktober 2013 Klart det er frukt! På linje med vin!
ms.Pond Skrevet 5. oktober 2013 #64 Skrevet 5. oktober 2013 Klart det er frukt! På linje med vin! Med andre ord er jeg kjernesunn i dag!
frk Nilsen Skrevet 2. november 2013 Forfatter #65 Skrevet 2. november 2013 Dæven, da har det gått over en måned og jeg har klart det uten problemer! Litt cravings i starten, men det gikk fort over. Har jaggu gått ned 3,5 kg og har trent kun 2 ganger i løpet av oktober. TreningsBH`n er blitt for stor, så det ristet ganske kraftig den ene treningsrunden Klapper meg selv på skuldra over god innsats
bIomstre Skrevet 2. november 2013 #66 Skrevet 2. november 2013 *Klapp-på-skuldra* fra meg også! Godt jobba, da gjelder det å finne den rette balansen.
ms.Pond Skrevet 2. november 2013 #67 Skrevet 2. november 2013 Heyy! Knallbra Grattis med vel gjennomført! Klapp på skuldra herfra også
frk Nilsen Skrevet 2. november 2013 Forfatter #68 Skrevet 2. november 2013 Feirer med "litt" vin i kveld
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. november 2013 #69 Skrevet 2. november 2013 Flinkis! Selv har jeg holdt ut en god stund med mitt opplegg også, dvs intet snop i ukedagene, utenom litt mørk sjokolade, og kun sunn mat til hverdags. Og straks passerer jeg 9 kg ned fra 8. september, slett ikke verst! Merker også det at søtsuget og sukkerbehovet minker jo mindre man spiser av det, og at jeg faktisk også spiser mindre av det på lørdager når jeg "har lov". Jeg orker rett og slett ikke så mye, blir fort småkvalm og synes endel sjokolader jeg elsket før er for søte. Jeg måtte faktisk kaste noen romkuler jeg kjøpte på Europris, som jeg ellers digger. Og Mokkasjokoladen som jeg ikke kunne få nok av for noen uker tilbake, synes jeg faktisk blir for mye. Helt utrolig, sjokoman som jeg egentlig er!
frk Nilsen Skrevet 3. november 2013 Forfatter #70 Skrevet 3. november 2013 wow! 9 kg, grattis! det er jo kjempebra
ms.Pond Skrevet 4. november 2013 #71 Skrevet 4. november 2013 9 kg! Imponerende :) Flinke er dere! Jeg går bare opp jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå