Gå til innhold

Snopefri måned

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar syvende himmel med deg, frk Nilsen, men fem kilo av først er en god plan :)

5kg av = Enda mer smashing i kjole ;)

Det var min tanke også. Hadde en fin kjole fra Siri S som var sååå fin og den er for stor nå. Fortjener en som passer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da synes jeg vi skal ta kombinert sjokolade- og kjoletreff her etterhvert! Hotel Gorilla står til tjeneste! ;)

Skrevet

Da synes jeg vi skal ta kombinert sjokolade- og kjoletreff her etterhvert! Hotel Gorilla står til tjeneste! ;)

Høres ut som en god plan :)

Skrevet

Altså, nå har jo jeg ventet på Sjokoladepiken siden sist dere skulle på 7-himmel... Hvis jeg må vente helt til minus 5 kg så er det stor fare for at jeg spiser de tomme! Men hei, er heldigvis ikke kresen, jeg kan gå over på banantwist :D Har dessuten funnet ut at livet er for kort til ikke å spise sjokolade! Så jeg unner meg HVER dag og bare for at dere skal hate meg litt ekstra... Jeg blir tynn av det ;)

Du LilleElla, er du venninna te FrøkenFreken? Må i såfall hilse da!

Er ikke sjokoladepiken obligatorisk etter slitsom shopping på 7 himmel? ;)

Skrevet

Altså, nå har jo jeg ventet på Sjokoladepiken siden sist dere skulle på 7-himmel... Hvis jeg må vente helt til minus 5 kg så er det stor fare for at jeg spiser de tomme! Men hei, er heldigvis ikke kresen, jeg kan gå over på banantwist :D Har dessuten funnet ut at livet er for kort til ikke å spise sjokolade! Så jeg unner meg HVER dag og bare for at dere skal hate meg litt ekstra... Jeg blir tynn av det ;)

Du LilleElla, er du venninna te FrøkenFreken? Må i såfall hilse da!

Jeppsi peppsi, hun var her i går faktisk. I fin kjole. Var du en av de som reddet henne dra flaske-depresjon mon tro? Begynner så vidt å demre noen minner fra småtrollforumet a la 2008:D

Skrevet

Jeg står glatt over retrokjole-shopping, men jeg kan holde bæreposer, shoppe i en litt mer nåtidsmotebutikk eller sitte et sted å drikke vin imens!

Skrevet

Jeg står glatt over retrokjole-shopping, men jeg kan holde bæreposer, shoppe i en litt mer nåtidsmotebutikk eller sitte et sted å drikke vin imens!

Melder meg på vindrikkingen med en gang! ;)

Skrevet

Klart det er! Jeg var muligens noget uklar...

Det jeg mente var at jeg allerede sitter på Sjokoladepiken og venter på dere! Har sittet her siden sist dere snakket om handling på 7-himmel. Og hvis dere ikke kommer snart så er det fare for at jeg spiser opp all sjokoladen til Sjokoladepiken...

Skrevet

Klart det er! Jeg var muligens noget uklar...

Det jeg mente var at jeg allerede sitter på Sjokoladepiken og venter på dere! Har sittet her siden sist dere snakket om handling på 7-himmel. Og hvis dere ikke kommer snart så er det fare for at jeg spiser opp all sjokoladen til Sjokoladepiken...

Ikke spis opp alt da :P

Skrevet

Skal vi sette en dato snart? ;)

Skrevet

Jeppsi peppsi, hun var her i går faktisk. I fin kjole. Var du en av de som reddet henne dra flaske-depresjon mon tro? Begynner så vidt å demre noen minner fra småtrollforumet a la 2008:D

He, he, vi var vel litt sånn felles flaskefrustrerte ja. Og jeg sitter jo og skjelver i spenning over hvilken helseminister jeg skal få lov til å brevveksle med denne høsten!

Skrevet (endret)

Jeg kan bidra med hotell så snart svigers har dratt... 2 uker ca :)

Endret av bIomstre
Skrevet

He, he, vi var vel litt sånn felles flaskefrustrerte ja. Og jeg sitter jo og skjelver i spenning over hvilken helseminister jeg skal få lov til å brevveksle med denne høsten!

Tipper det blir Bent Høye

Skrevet

Det blir du og Bent som blir sjompiser vettu. Stå på barrikadene!

Skrevet

Oh my....

Skrevet

Ja? Da skal jeg jaggu skrive på jærsk, det må bli bra!

Skrevet

Oh my....

Aldri så galt... Kanskje har jeg både nymalt loftsstue og ny tapet i gangen innen de drar! Sist ble det bygget lekestue i hagen :)

Skrevet

Ja? Da skal jeg jaggu skrive på jærsk, det må bli bra!

Kan ikke akkurat se at den andre siden av blåblå har noen duganes kandidater.... kols&kreft-klubben passer liksom ikke helt inn i HOD

Skrevet

Hvor passer de inn da, mener du? Barn og likestilling? Kultur? Utenriks? Kunnskap? Samferdsel? Landbruk? Bistand? Justis?

Skrevet

Ah, så glad for at jeg ikke skal legge den kabalen i dag! Nesten slappe-av-dag, skal på kurs :) Tenkte jeg kunne skrive et dikt til Bent i mens. "kjære Bent Høye, dette blir løye..."

Solen skinner og dagen blir bra!

Skrevet

Oh my....

Aldri så galt... Kanskje har jeg både nymalt loftsstue og ny tapet i gangen innen de drar! Sist ble det bygget lekestue i hagen :)

Sakki. Driftige svigers med andre ord. Tipper likevel det blir bra å få soffan tilbake ;) Om rundt 336 timer...

Skrevet

Hvor passer de inn da, mener du? Barn og likestilling? Kultur? Utenriks? Kunnskap? Samferdsel? Landbruk? Bistand? Justis?

...ingen, men det er vel som å tro på julenissen.... Tipper de får samferdsel

Skrevet

Oh hjelpes for en tråd å klikke seg inn på midt i avrusingen. Den hadde så lovende tittel, men jeg ser at skinnet bedrar ;) Gubben har lite sympati og gumler snop bak ryggen min, mens jeg sitter og dirrer innvendig og kjenner savnet etter sjokolade ytterst på tungespissen. 

Er det for sent å melde seg på denne fantastiske muligheten til å nyte sjokolade med glade-  sjokoladeglade! - damer? 

5 kg av først kan være en fordel, ettersom det sikkert blir minst 6 kg på etter en sånn tur :D 

Retrokjoler er jeg også med på! Elsk <3 

Skrevet

Du får henge deg på mama foodie- som du ser har både jeg og blomstre sengeplass. 

Hadde vært en fantastisk førjulstur, faktisk, for den ovennevnte byen med de to sjokoladefabrikkene "nede i høgget" her er stemningsfull og fin i førjulstida. 

Og hva passer vel bedre enn å kombinere det med julekjolekjøp? ;)

Skrevet

Rødvin er heldigvis ikke snop! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...