Gå til innhold

Yaaaay :) Endelig blitt gravid:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅ nå har vi endelig blitt gravide =) jeg og min samboer =) 4 uker på vei så veldig tidlig :) Gleder meg til forandringene fremover, og handle babyting :) 

Jipppi :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse :):) d er den deiligste følelsen!

Skrevet

Tusen takk :) Ja absolutt =) Blir utrolig spennende og se om svangerskapet her blir annerledes enn første mann :P 

Skrevet

Hehe de blir gjerne litt annerledes. Rart med det:) ser du er like gammel som meg, hvor holder du til a?:)

Skrevet

Gratulerer med spira, eg er 4+3 i dag og har termin 6 juni

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil
Skrevet

Gratulerer med spiren :D 

Skrevet

Hehe de blir gjerne litt annerledes. Rart med det:) ser du er like gammel som meg, hvor holder du til a? :)

Hehe de blir gjerne litt annerledes. Rart med det:) ser du er like gammel som meg, hvor holder du

Ja gjør nok det, håper den blir like fin :P jeg holder til i Porsgrunn :) Du da? =)

Skrevet

åå spennende :D Tusen takk =) og gratulerer til deg og :)

Skrevet

Hehe de blir gjerne litt annerledes. Rart med det:) ser du er like gammel som meg, hvor holder du til a? :)

Hehe de blir gjerne litt annerledes. Rart med det:) ser du er like gammel som meg, hvor holder du

Ja gjør nok det, håper den blir like fin :P jeg holder til i Porsgrunn :) Du da? =)

Jeg bor i Tønsberg :)

Skrevet

Jeg har termin 7 juni og er 4+4...(?) sier iallfall alle terminkslkulatorene :s

Skrevet

Jeg bor i Tønsberg :)

Ahh ikke så altfor langt unna :P hehe :P gratulerer med ditt svangerskap også =)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Akkurat 4 uker siden jeg stod med en positiv test i hånda også. Det var en delig følelse, men måtte ta tre tester til før jeg trodde på det :P Lykke til med svangerskapet :)

Skrevet

Gratulerer og velkommen hit :D

Tusen takk :):D

Gratulerer så mye!! Akkurat 4 uker siden jeg stod med en positiv test i hånda også. Det var en delig følelse, men måtte ta tre tester til før jeg trodde på det :P Lykke til med svangerskapet :)

Å så moro ;) Jeg tok to :P hehe :P Takk det samme til deg =) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...